חם ברשת

יונית לוי כועסת: "איך מדינה אחרת הייתה מתמודדת עם סוג כזה של מפלצתיות?"

מגישת החדשות בפודקאסט: "איכשהו, כשדברים כאלה קורים לישראלים, או אם להגיד יותר מדויק - ליהודים, אז פתאום צריך לשים את זה בקונטקסט של 'כן, אבל...'". עוד הוסיפה: "כשארה"ב החליטה להשמיד את דאע"ש, העולם הפך בטוח יותר כי הם הובסו"

יונית לוי (צילומים: אוליבייה פיטוסי, עדי ישראל / פלאש 90)יונית לוי (צילומים: אוליבייה פיטוסי, עדי ישראל / פלאש 90)
אא

מגישת החדשות יונית לוי התייחסה לאירועי הטבח האכזרי של חמאס. בפודקאסט שאותו ערכה עם העיתונאי הבריטי, ג'ונתן פרידלנד, והפך לויראלי - היא מדברת על האסון שאירע לישראל.

"אי אפשר מבחינתכם פשוט לגנות את הדבר הזה? את העינוי של ילדים, את החטיפה של נשים, אי אפשר פשוט לומר שזה לא בסדר? איכשהו, כשדברים כאלה קורים לישראלים, או אם להגיד יותר מדויק - ליהודים, אז פתאום צריך לשים את זה בקונטקסט של 'כן, אבל'. פתאום יש נימה מתנצלת, במקרה או הטוב או במקרה הרע שראינו, דברים נוראיים שנאמרו", אמרה.

לוי סיפרה כי "זוהי לא עוד התכתשות בין ישראל ועזה, זהו רגע שיכול לקבוע אם אנחנו יכולים להתקיים כאן או לא. אם קרה אפילו פעם אחת ש-2000 מחבלים חצו את הגבול ורצחו ילדים לעיני הוריהם, זה יכול לקרות שוב, אלא אם כן משהו ייעשה.

"כשארצות הברית החליטה להשמיד את דאע"ש היא הרסה את הערים מוסול וא-רקה. האם העולם בטוח יותר כי דאע"ש הובסו? כן. האם אנשים חפים מפשע שילמו בחייהם באופן טרגי? כן. לארצות הברית לא הייתה מגבלת זמן לפעולה זו. לעומת זאת, תמיד יש שעון עצר כשמדובר בישראל.

"יש לקחת את כל זה בחשבון כשאנשים מדברים על תגובה פרופורציונלית. 'ישראל צריכה להגיב תגובה פרופורציונלית'. מה זה אומר בדיוק? שעלינו לשלוח 3,000 איש לרצוח אזרחים? מה הכוונה ב'תגובה פרופורציונלית'? איך כל מדינה בעולם אמורה להתמודד עם סוג כזה של מפלצתיות?".

תגיות:חמאסיונית לויטבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה