חדשות בארץ

הותר לפרסום: מחבלים תכננו למשוך כוחות ביטחון לזירת פיצוץ מטען, ואז לירות בהם

שני המחבלים נתפסו בדירת מסתור במחנה הפליטים בשועפאט, וברשותם אמל"ח ואמצעי להכנת מטענים. המחבלים הופעלו על ידי ארגוני טרור ברשות הפלסטינית. בימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום

חומרי נפץ שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)חומרי נפץ שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)
אא

הותר היום (חמישי) לפרסום, כי שירות הביטחון הכללי ומשטרת ירושלים סיכלו פיגוע משולב, שעתיד היה להתרחש בירושלים. שני המחבלים, שנעצרו בפשיטה על בית במחנה שועפאט, תיכננו לפגוע בכוחות הביטחון, על ידי הפעלת מטעני חבלה ואז ביצוע ירי. עם סיום החקירה במשטרה ובשירות הביטחון הכללי, צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום.

מהחקירה עולה כי שני המחבלים קשרו קשר עם פעילי ארגון טרור בשטחי יו״ש. התוכנית הייתה לפוצץ מטען אחד או יותר בנקודה בשועפאט, שבה ריכוז גדול יחסית של כוחות ביטחון, המתמודדים עם הפרות סדר. לאחר מכן, עם הגעת הכוחות לנקודת הפיצוץ, היה אמור להתבצע ירי לצד הפעלת מטען נוסף. לצורך כך תכננו המחבלים לרכוש כלי נשק, וכבר רכשו בפועל חומרים ורכיבים שונים להכנת מטעני החבלה בדירה שבה שהו.

לפני כשלושה שבועות פשטו בלשי ימ״ר ירושלים, חבלני מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב עוטף ירושלים יחד עם אנשי שירות הביטחון הכללי על הדירה. בחיפוש בדירה נמצאו חומרים כימיים שונים, כלי קיבול, הוראות הפעלה להכנת מטענים ורכיבים שונים שהיו צפויים להפוך בקרוב למטעני נפץ, לצורך ביצוע הפיגוע המשולב. 

מעצרם של המחבלים הוארך מעת לעת בבית המשפט בירושלים, ואמש הוגשה נגדם הצהרת תובע, ומעצרם הוארך בחמישה ימים.

תגיות:משטרהמלחמת חרבות ברזלסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה