חדשות בעולם

לא יאומן: זהו סכום העתק שתרם ראש עיריית ניו יורק לשעבר למד"א

ראש עיריית ניו יורק לשעבר העניק תרומה חסרת תקדים למד"א, זאת אחרי שהתחייב "לתרום דולר עבור כל דולר שייתרם". "חשוב להראות לעולם שאנו מאוחדים נגד חמאס", הוא הבהיר

בעיגול: מייקל בלומברג (צילומים: shutterstock)בעיגול: מייקל בלומברג (צילומים: shutterstock)
אא

ראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, הודיע השבוע כי הוא תורם כ-44 מיליון דולר לארגון מד"א, ואף הדגיש כי תרומה זו היא בעקבות מתקפת החמאס.

מה שמסתתר מאחורי תרומת העתק של בלומברג, היא התחייבותו כבר בתחילת המלחמה, לתרום דולר עבור כל דולר שייתרם למד"א דרך ארגון AFMDA האמריקאי. מכיוון שנאספו דרך הארגון עד כה כ-44 מיליון דולר, זה גם הסכום שהוא תרם, כך שבסך הכללי יועברו למד"א 88 מיליון דולר. בניו יורק טיימס פרסמו כי הונו של בלומברג מוערך ב-96 מיליארד דולר.

בארגון AFMDA מסרו כי זהו סכום הכסף הגבוה ביותר שגויס אי פעם על ידי הארגון, ואף ציינו כי הכסף שנתרם ישמש עבור רכישת אמבולנסים, ציוד רפואי וכן אפודים קרמיים וקסדות לצוותי החירום של מד"א. זאת בנוסף ל-17 אמבולנסים חדשים שהוטסו על ידי הארגון כבר בשבוע שעבר לישראל.

בלומברג מסר בהצהרתו לאחר התרומה: "ארה"ב הייתה מאז ומעולם חברה של מדינת ישראל, ומשמח אותי לראות שרבים מאתנו מגבירים בתקופה מאתגרת זו את הסיוע לבת הברית שלנו. חשוב להראות לעולם שאנחנו מאוחדים בגינוי של חמאס ומחויבים להגן על בריאות וביטחון כלל התושבים".

יצוין כי אין זו הפעם הראשונה בה תורם בלומברג מהונו לארגון ההצלה הישראלי. תרומות קודמות שלו התקבלו כבר לפני שנים ושימשו בין היתר להקמת תחנת מד"א בירושלים הקרויה על שמו של אביו – וויליאם בלומברג.

 

 

תגיות:מד"אניו יורקתרומהמייקל בלומברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה