חדשות בארץ

לוחם המילואים, שנטרל מחבל לפני שנה וחצי, נרצח היום בפיגוע בשומרון

אלחנן קליין הי"ד, תושב עינב, שהיה בשירות מילואים פעיל, נהרג בפיגוע ירי סמוך ליישוב. במאי 2022, בזמן שירות מילואים, הוא נטרל פיגוע סמוך ליישוב בת-אל. הותיר אחריו הורים, רעיה ושלושה ילדים

אלחנן קליין הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)אלחנן קליין הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

אלחנן קליין הי"ד, בן 30 תושב עינב, נרצח היום (חמישי) בפיגוע ירי בשומרון. הוא נורה בשעה שעשה דרכו משירות מילואים לביתו. הוא הותיר אחריו את הוריו, יעל ויהודה, רעייתו הילה ושלושה ילדים. מועד ההלוויה טרם נקבע.

קליין, עובד ערוץ 14, נורה על ידי מחבלים שעקפו את הרכב בו נסע בסמוך לצומת הכפר בית ליד, וירו לעברו. הוא איבד שליטה על ההגה, והרכב התהפך לתוך תעלה בצד הדרך. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו.

כוחות צה"ל סרקו את האזור לאחר הפיגוע, ואיתרו את הרכב ששימש את המחבלים. הרכב נמצא כשהוא שרוף בשטח פתוח בין הכפרים הפלסטינים רומן ובזאריה. המצוד אחר המחבלים נמשך.

קליין הי"ד ייזכר כלוחם המילואים מגדוד 9221 שבמאי 2022, בעת נסיעה שגרתית במרחב בית אל, זיהה מחבל שהשליך בלוק לעבר רכב ישראלי. המחבל ניסה לפתוח את דלתות הרכב במטרה לפגוע ביושביו. קליין עצר את רכבו, רץ לעבר המחבל, נטרל אותו ובכך מנע פיגוע חמור יותר.

לאחר נטרול הפיגוע קיבל קליין תעודת הצטיינות ממפקד אוגדת איו"ש, תא"ל אבי בלוט, על פעילותו המדויקת ועל החתירה למגע. בטקס קבלת התעודה אמר קליין: "באירוע הרגשתי שפעלתי נכון ומתוך שליחות להגן על עם ישראל, ואני שמח שבסיעתא דישמיא מנעתי אירוע שיכל להתגלגל אחרת ולהגיע חלילה לפגיעה פיזית באזרחים. שמחתי לקבל את תעודת ההערכה ממפקד האוגדה, ולראות את הפירגון והתמיכה מהסובבים ומתושבי היישוב בית אל, ואני מחכה יחד עם הגדוד לתעסוקה המבצעית הבאה ולהגן על איזו גזרה שתידרש!".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:פיגוע ירימלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה