חדשות בארץ

ג'ק לו, יהודי שומר מצוות, מונה רשמית לתפקיד שגריר ארה"ב בישראל

לאחר שהמינוי אושר בסנאט, ינחת ג'ק לו מחר בישראל, ויציג בשבוע הבא את כתב אמנתו לנשיא המדינה יצחק הרצוג. שר החוץ האמריקני, אנתוני בלינקן, מגיע מחר לארץ ויקיים שיחות עם ראש הממשלה ועם חברי קבינט המלחמה

שגריר ארה"ב החדש (משמאל), בביקור קודם בישראל (צילום: שגרירות ארה"ב בישראל)שגריר ארה"ב החדש (משמאל), בביקור קודם בישראל (צילום: שגרירות ארה"ב בישראל)
אא

ג'ק לו (68) הושבע היום (חמישי) בארה"ב לשגריר החדש בישראל, וזאת לאחר שהסנאט האמריקני אישר את מינויו. לו יגיע מחר לארץ ובשבוע הבא יגיש את כתב אמנתו לנשיא המדינה יצחק הרצוג.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן תמך במינויו של לו מלכתחילה, למרות ששוחח עם מועמדים נוספים. השניים מכירים עוד מהתקופה שלו שימש כראש סגל הבית הלבן, בעת כהונתו של הנשיא ברק אובמה.

לו הוא יהודי שומר שבת ומצוות ודובר עברית. הוא כיהן בעבר בתפקידים בכירים, בין היתר כמזכיר האוצר ואיש קשר מרכזי בין הבית הלבן לקהילה היהודית בארה"ב. הוא שימש גם כראש משרד הניהול והתקצוב בבית הלבן בזמן ממשל קלינטון, והיה המעצב המרכזי של ממשלו למדיניות איזון תקציבי. בתום כהונתו של קלינטון שימש לו סגן נשיא באוניברסיטת ניו יורק, ופרופסור בבית הספר לשירות הציבורי באוניברסיטה.

שר החוץ האמריקני בלינקן יגיע מחר לישראל

שר החוץ האמריקני, אנתוני בלינקן, צפוי לנחות מחר בישראל. זה יהיה ביקורו השלישי בארץ מאז תחילת המלחמה. הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועם חברי קבינט המלחמה. כמו כן, הוא ישתתף גם הפעם בכינוס של הקבינט המצומצם.

על פי דיווח בניו יורק טיימס, בלינקן צפוי לבקש מישראל לקיים מספר הפוגות, או הפסקות אש, לצורך הכנסת סיוע הומניטרי לעזה, ולאפשר יציאת אזרחים זרים למצרים. בדיווח צוין בנוסף כי מטרת ההפוגות, או הפסקות האש, הן להוביל לשחרור חטופים.

תגיות:ארה"בג'ק לו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה