חדשות בארץ

בר המצווה של גבריאל בוטלה, במלון בו התארחה משפחתו חיכתה הפתעה

חגיגת בר המצווה של הנער נדחתה בעקבות הטבח האכזרי של חמאס, אבל תושבי העוטף לא ויתרו וארגנו לו במלון בים המלח אליו התפנה חגיגה גדולה: עליה לתורה בליווי פייטן, תופים ושופרות. אמו: "כמה רגעים של כיף בימים הקשים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

תושבי עוטף עזה לא ידעו כבר זמן רב רגע של נחת. זה התחיל בטבח הנורא בקיבוצים ובערי הסביבה, המשיך בהחלטה לפנות אותם מבתיהם וכעת, כשהם נמצאים בבתי המלון באילת הם שומעים אזעקות כתוצאה מחדירת כלי טיס מתימן (בינתיים, צה"ל מנטרל את התקיפות ולא מייחס להן חשיבות רבה).

גבריאל טויטו מעוטף עזה, שמתארח במלון בים המלח, היה אמור לחגוג ביום חמישי האחרון בר מצווה חגיגית. טויטו התכונן לכך, אבל הטבח האכזרי של חמאס טרף את הקלפים. הוא שהה במלון והוריו ביטלו, כמובן, את האירוע.

במשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי שמעו כי האירוע בוטל והחליטו לפעול: הם ארגנו לגבריאל בר מצווה בהפתעה. כל היישוב, שנמצא במלון, שמר את האירוע בסוד - ולמשפחה חיכתה הפתעה.

בשעות הבוקר התעורר הילד לחגיגה שמחה במיוחד: הוא עלה לתורה בליווי פייטן, נהנה ממופע של הזמר גבי שטרית ונגנים שהגיעו איתו. כולם שימחו את גבריאל ומשפחתו, בליווי תופים ושופרות. לאחר האירוע חיכתה למשפחה הפתעה נוספת: ארוחת בוקר חגיגית, עוגות ובלונים.

אימו של גבריאל, סיגל, אמרה ל"ישראל היום": האירוע היה מרגש מאוד, לא ציפינו לחגוג כך את הבר מצווה שחיכינו לה כל כך אך בוטלה. זה שימח אותנו ואת כלל התושבים הנמצאים במלון ונתן לנו כמה רגעים של כיף בימים קשים אלה".

 

תגיות:חגיגהבר מצווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה