חדשות בארץ

תיעוד מעזה: לוחמי צה"ל השתלטו על מוצב של חמאס

כוחות צה"ל כבשו מוצב של חמאס, שכלל עמדות תצפית, מתחמי אימונים ומנהרות טרור. ביממה האחרונה תקף חיל האוויר כ-450 מטרות טרור. חוסל ג'מאל מוסא, האחראי על הביטחון המיוחד בחמאס

(קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)(קרדיט תמונה וסרטונים: דובר צה"ל)
אא

כוחות קרקעיים של צה"ל השתלטו הלילה ׁ(שני) על מוצב חמאס בשטח עזה. במוצב זה היו לארגון הטרור עמדות תצפית, מתחמי אימונים לפעילי הטרור וכן מנהרות טרור. בפעולה זו חוסלו מספר מחבלים.

במהלך היממה האחרונה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-450 מטרות של חמאס, ביניהן מתחמים צבאיים, עמדות תצפית, עמדות נ"ט. כמו כן, כוחות זרוע הים תקפו מפקדות, עמדות שיגור טילי נ"ט ועמדות תצפית נוספות של ארגון הטרור.

במסגרת פעולות לחיסול מחבלי חמאס, מטוסי קרב של צה"ל בהכוונה מודיעינית של אמ"ן ושב"כ חיסלו מפקדים נוספים של ארגון הטרור, ביניהם ג'מאל מוסא, האחראי על הביטחון המיוחד בחמאס. בשנת 1993 ביצע מוסא פיגוע ירי לעבר כוחות צה"ל שהיו בסיור בשטח רצועת עזה. כמו כן, חוסלו מפקדים בדרג השטח בגדודים בהם נלחמים הכוחות.

בתוך כך, דובר צה"ל עדכן כי הלילה, בתיאום מלא מול צה"ל, הצניח מטוס ירדני ציוד רפואי ומוצרי מזון לבית החולים הירדני בעזה. הציוד ישמש את סגל בית החולים והמטופלים.

מוקדם יותר הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל, שנפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה: סמ"ר שחר כהן מבטח, בן 22 מכרמיאל, לוחם שריון בגדוד 9, חטיבה 401 (עוצבת 'עקבות הברזל'). הי"ד. בנוסף, לוחם מגדוד 202, חטיבת הצנחנים, נפצע באורח קשה אתמול במהלך לחימה ברצועה.

תגיות:עזהחמאסצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה