חדשות בארץ

"מה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה": עהד תמימי נעצרה בחשד להסתה

המשטרה עצרה את הסטודנטית הפלסטינית שהורשעה בעבר בתקיפת קצין וחייל צה"ל, אחרי שכתבה פוסט אלים: "נשתה את דמכם ונאכל את הגולגלות שלכם. קדימה, מחכים לכם". בן גביר: "מביעה תמיכה בנאצים"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

כוחות צה"ל עצרו הלילה (בין ראשון לשני) את הסטודנטית הפלסטינית עהד תמימי, בחשד להסתה לאלימות וקריאה לביצוע פעולות טרור. תמימי פרסמה פוסט ברשת בו כתבה: "המסר שלנו לעדרי המתנחלים, מחכים לכם בכל ערי הגדה. אנחנו נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה. נשתה את דמכם ונאכל את הגולגלות שלכם. קדימה, מחכים לכם".

מצה"ל נמסר כי תמימי הועברה לחקירת כוחות הביטחון. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פרסם פוסט שבו שיבח את הכוחות על מעצרה. בן גביר כתב: "כל הכבוד לכוחות צה"ל שעצרו הלילה את המחבלת ו'פעילת זכויות האדם' עהד תמימי מנבי סאלח שהורשעה בעבר בתקיפת חיילי צה"ל ומאז פרוץ המלחמה מביעה הזדהות ותמיכה בחיות האדם הנאצים ברשתות החברתיות. אפס סובלנות עם מחבלים ועם תומכי טרור! רק ככה!".

כזכור, ב-2018, בעת שהייתה קטינה, תמימי הורשעה בהסדר טיעון בתקיפת קצין וחייל צה"ל, לאחר שתועדה סוטרת לחייל. במסגרת ההסדר שהושג אז עם הפרקליטות הצבאית, נגזרו עליה שמונה חודשי מאסר וקנס גבוה - 5,000 שקל. תמימי הודתה והורשעה בהסתה ובשני אירועים של הפרעה לחייל. לצדה הורשעו גם אמה נרימאן, שנידונה לשמונה חודשי מאסר, ובת דודתה נור. במסגרת  הסדר הטיעון, שנחתם בין התביעה הצבאית לעורכי דינה של הנערה הפלסטינית, בבית המשפט הצבאי במחנה עופר, הושת עליה גם קנס של 5,000 שקל. לפני כשבוע נעצר אביה של תמימי, באסם, שהיה בדרכו לירדן.

תגיות:הסתהעהד תמימי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה