חדשות בארץ

עין לא נותרה יבשה: המסר האחרון של יונדב לפני שנהרג בעזה

בעיצומה של הלחימה בעזה תועד יונדב לוינשטיין הי"ד עם מסר מרגש לאשתו, רגע לפני שנכנס לעזה. בקרני שומרון ספדו לו: "שתי הלוויות בהפרש של פחות מ- 12 שעות בהר הרצל, לשני לוחמי צה"ל שרמת גלעד חיברה ביניהם"

(צילום: Yonatan Sindel / Flash90)(צילום: Yonatan Sindel / Flash90)
אא

ימי המלחמה בעזה מספקים סיפורים מרגשים ועצובים כאחד. במהלך סיקור של אתר וואלה בבסיס צה"ל בצפון, ניגש חייל אצילי וגבוה, עם זקן וכובע, ולקח את המיקרופון. "שלום, אני יונדב לוינשטיין מירושלים. אני רוצה למסור ד"ש לאשתי הדר. אני מאוד אוהב אותך", אמר בחיוך.

ימים ספורים לאחר התיעוד, לוינשטיין הי"ד, לוחם סיירת גבעתי בן 23, נהרג בלחימה בעזה.

ליאורה, אמו של יונדב, ספדה לבנה בבכי: "אתה הבן הצעיר, אהוב נפשי. נשארת למלא את כל לבי וכך תישאר תמיד. היית עצמאי וחכם, חזק וחרוץ. תמיד עם החיוך הכי חם והלב הכי גדול. לפני שלוש שנים כאשר אבא היה על ערש דווי הוא אמר כמה הוא גאה בך. עבדת בעיר דוד שם מצאת את בחירת לבך הדר. זכית להתחתן לפני חודשיים. זוג יפה תואר משלימים אחד את השנייה בהרמוניה אלוהית. היית גאה לשרת בצה״ל, נפלת על קדושת השם והארץ. נאהב אותך לנצח".

אביאל, אחיו של יונדב, ספד: "אחי היקר, שמשון גיבור שכמוך. היינו שישה אחים, עכשיו חמישה. היית אמור לסיים את השירות ולהתחיל את החיים. אישיות מאירה, שקטה ונעימה שלך. לא אשכח את החוויות המשותפות שלנו. כמה אושר נתת לנו כאשר הבאת לנו את הדר הנפלאה. כמה אני אוהב אותך אחי ורוצה אותך כאן איתי".
ראש המועצה המקומית קרני שומרון, יגאל להב, כתב: "קיבלנו את ההודעה הקשה על נפילתו של יונדב רז לוינשטיין הי"ד, מסיירת גבעתי, בעלה של הדר קרוואני, ביתם של פועה ואשר היקרים, אשר התחתנו רק לפני חודשיים ברמת גלעד, 300 מטרים מביתם של מיתר וידידיה", כתב, אחרי שבדיוק חזר מהלווייתו של חלל נוסף, תושב המועצה, ידידיה אליהו.

עוד הוסיף: "שתי לוויות, בהפרש של פחות מ- 12 שעות, בהר הרצל, לשני לוחמי צה"ל, שרמת גלעד חיברה ביניהם וכעת גם הסמיכות בחלקת הקברים. שורות שורות של קברים טריים, חלקות שהשמות על שילוט מפלסטיק, חלקות עם פרחים הממתינות למסגור האבן. ליבנו עם משפחת קרוואני והדר היקרה, שהלב מסרב לקבל את המציאות הקשה והבלתי נתפסת".

תגיות:עזהצה"ליונדב לוינשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה