חדשות בארץ

אחרי שטענה ש"לא שחטו תינוקות", חברת הכנסת מרע"מ מתנצלת: "טעיתי"

שעות לאחר הריאיון שעורר סערה, ח"כ אימאן ח'טיב יאסין פרסמה התנצלות: "טבח מזעזע ומעשים נוראיים נגד נשים"

(צילומים: Edi Israel/Flash90, Olivier Fitoussi/Flash90)(צילומים: Edi Israel/Flash90, Olivier Fitoussi/Flash90)
אא

שעות לאחר הריאיון שעורר סערה, בו טענה כי מחבלי חמאס "לא שחטו תינוקות", חברת הכנסת אימאן ח'טיב יאסין מרע"מ מתנצלת. "טעיתי, אני מצרה על כך ומתנצלת", מסרה הלילה (בין ראשון לשני) בהודעה שפרסמה. "לא הייתה לי שום כוונה להמעיט או להתכחש לטבח המזעזע בשביעי לאוקטובר ולמעשים הנוראיים נגד נשים, תינוקות וקשישים שנרצחו בדרום. מהיום הראשון השמעתי עמדה ברורה בדבר גינוי והוקעת המעשים הנאלחים האלה נגד יהודים וערבים אזרחי ישראל באותה שבת שחורה וראוי להדגיש זאת שוב, במיוחד בעת הזו".

כזכור, במהלך ריאיון לערוץ כנסת טענה ח'טיב יאסין כי בסרט של דובר צה"ל שהוקרן לחברי הכנסת לא ראו "שחיטת תינוקות". היא ציינה כי למרות שלא ראתה בעצמה את הסרט - שלושה חברי מפלגתה נכנסו וראו אותו. "ישבנו אתמול ודיברנו על הסרט וזה מה שהם אמרו. לא נכנסתי לראות אותו, גם מה דברים ששולחים אלי לפלאפון אני לא פותחת - כי זה רק גורם לכאב. מה שקרה הוא קשה, משהו מאוד גדול שאי אפשר לסבול אותו אבל אנחנו לא מתעסקים בסמנטיקה של הדברים. אני אישה דתייה מוסלמית - ומה שקרה נוגד את ערכי האסלאם. עם זאת אי אפשר להתעלם מכל מה שהיה לפני".

דבריה של ח'טיב יאסין עוררו סערה במערכת הפוליטית, וגם במפלגתה הגיבו בחריפות ודרשו ממנה להתפטר מיידית מהכנסת. שר המשפטים יריב לוין מסר בתגובה: "הזדעזעתי מדבריה החמורים של חה"כ אימאן ח'טיב יאסין, שיש בהם משום הכחשה של הטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס ב-7.10. כבר לפני מספר ימים, עוד בטרם הדברים של חה"כ ח'טיב יאסין, הנחיתי את אנשי המקצוע במשרד המשפטים לגבש הצעת חוק שתאסור את הכחשת הטבח ותקבע ענישה מחמירה למי שיעשה".

תגיות:טבחרע"םאימאן ח'טיב יאסין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה