חדשות בארץ

אחרי שנקבע שנרצחה: משפחתה של אמילי בת ה-8 עודכנה שנחטפה

הילדה בת ה-8 מקיבוץ בארי נמצאת ככל הנראה בעזה. אחותה נטלי אמרה: "לחשוב שבכינו עליה וישבנו בשקט בזמן שחשבנו שהיא נרצחה. אמילי, אנחנו עושים הכל כדי שתחזרי"

ההרס שנותר אחרי הטבח בקיבוץ בארי (צילום: עדי ישראל / פלאש 90)ההרס שנותר אחרי הטבח בקיבוץ בארי (צילום: עדי ישראל / פלאש 90)
אא

אמילי הנד בת ה-8 מקיבוץ בארי כבר הוכרזה כמי שנרצחה בבוקר 7 באוקטובר בידי חמאס, אך לפני חמישה ימים קיבלה משפחתה הודעה מהצבא כי היא ככל נראה נחטפה לעזה. אחותה נטלי התראיינה לחדשות 12 וביקשה לפנות אליה באופן ישיר.

"אנחנו עושים הכול בשביל להחזיר אותך. אנחנו יודעים שאת חטופה, אנחנו מתגעגעים", אמרה לאחר שכבר התבשרה על מותה. "לחשוב שבכינו עליה וישבנו בשקט בזמן שחשבנו שהיא נרצחה. גם אמא שלי נרצחה, היינו שבורים, באבל. ביום 31 באוקטובר הודיעו לנו שאמילי חטופה. בלילה לפני הטבח היא הייתה בבית של חברה שלה, החברה והאם נחטפו וגם להם הודיעו שהן נרצחו".

כזכור, לאחר הטבח שעשו מחבלי חמאס ביישובי העוטף התראיין אביה של אמילי ל-CNN וסיפר כי שמח שהודיעו לו שנרצחה. "הם אמרו, 'מצאנו את אמילי, היא מתה' וחייכתי, כי אלה היו החדשות הטובות ביותר מבין כל האפשרויות שידעתי. החדשות שלהן קיוויתי. כי או שהיא מתה, או שהיא בעזה".

אמילי היא אזרחית אירלנד. "רציתי לפנות גם לממשלת אירלנד, ואני מבקשת שילחצו גם מהצד שלהם", סיפרה נטלי. "הגיעה אלינו שגרירה אירית בשם סוניה למלון בים המלח, שם אנחנו שוהים. היא אמרה שהם בקשר עם כל מיני מדינות, ושהם יעשו הכול. הם לא יכולים להתערב בחילוץ, ואנחנו מפעילים לחץ על מי שאפשר".

נטלי סיפרה כי אחותה הקטנה עברה חיים לא פשוטים: בגיל שנתיים וחצי היא איבדה את אימה בעקבות מחלת הסרטן. אביה לקח אותה כאפוטרופוס. "סבתה, אני ואימה החורגת שנרצחה גידלנו אותה יחד. אבא שלי לא דובר עברית וסבתא רומניה. לקחנו אותה לבית הספר וכל מה שצריך. היינו ביחד". כעת, המשפחה מקווה שאמילי תשוחרר בעסקת החטופים ותחזור הביתה.

תגיות:קיבוץ באריחטופהאמילי הנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה