חדשות בארץ

חוליית מחבלים חוסלה בטול כרם: הייתה בדרכה לבצע פיגוע

בפעילות משותפת לשב"כ, הימ"מ וצה"ל, חוסלה הערב חוליית מחבלים, בהם שניים בכירים, שהייתה בדרכה לבצע פיגוע נגד כוחות הביטחון. החוליה הורכבה מאנשי חמאס ואנשי פת"ח

כלי הנשק של חברי החוליה (צילום: משטרת ישראל)כלי הנשק של חברי החוליה (צילום: משטרת ישראל)
אא

בפעילות משותפת של שב״כ, ימ״מ וצה״ל, בעיר טול כרם, חוסלה הערב (שני) חוליה בת ארבעה ממחבלי תשתית הטרור בטול כרם, שאחראית על ביצוע עשרות פיגועי ירי, ותכנון פיגועים נוספים. על פי המידע הם היו בדרכם לבצע פיגוע נוסף.

מבין ארבעת המחבלים שחוסלו, שניים הם בכירי התשתית: ג׳האד שחאדה, בן 24, תושב מחנה הפליטים טול כרם, פעיל טרור מרכזי אשר עמד בראש התשתית. עז אדין עווד, בן 28, תושב מחנה הפליטים טול כרם, פעיל טרור בכיר. החוליה הורכבה למעשה מאנשי חמאס לצד אנשי פת"ח.

גורמי הביטחון הוסיפו כי התשתית אותרה על ידי שב״כ והיא התבססה במחנה הפליטים טול כרם, והייתה אחראית לביצוע עשרות פיגועי ירי בגזרה לעבר יעדים ישראלים. היא פעלה כאמור בהנחיה ובמימון של ארגוני הטרור ברצועת עזה ואנשי קשר מחו״ל, והמחבלים קיבלו מאות אלפי שקלים לטובת הנעת פעילות טרור.

במסגרת פיקוח על מחבלי התשתית אותר עיסוק בחימוש, הצטיידות באמל״ח, קידום פיגועי מטען, כוונות לירי תלול מסלול, גיוס מחבלים וכוונות שילוח מחבלים לעבר עורף ישראל. ברשות המחבלים נתפסו נשקים מסוג M16.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק, שיבח את פעילות הכוחות ואמר: "שילוב הזרועות האחוד של כוחותינו, בהצלבה עם המידע המודיעני של שירות הבטחון הכללי, מוכיח פעם נוספת כי הינו שובר השיוון בלוחמה בטרור. נמשיך לפעול בעוצמה ובנחישות יחד עם גופי הבטחון לשמירה על בטחון האזרחים והמדינה, גאה בלוחמינו אשר מגנים בגופם על המולדת".

תגיות:משטרהמלחמת חרבות ברזלחיסול מחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה