חדשות בארץ

המשפחה הבדואית מתכננת נקמה: מיליון דולר למי שיביא מידע על רוצח אוסמה

אוסמה אבו עסא נרצח לאחר שעבר התעללות על ידי מחבלי חמאס. משפחתו: "מציעה מיליון דולר אם תביאו מידע. הוא נרצח בדם קר - הצעירים בשבט עשו מגבית ומוכנים לשלם"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אוסמה אבו עסא הוא אחד מאותם קורבנות של הטבח הנוראי של חמאס ב-7 באוקטובר. הוא נרצח לאחר שעבר התעללות על ידי המחבלים, וכעת משפחתו מבקשת נקמה ברוצחים. אמש (שני) פרסמה המשפחה הודעה כי היא מציעה מיליון דולר למי שיביא מידע על זהות המחבלים שרצחו אותו.

אוסמה עבד באזור נירים בתחום אחזקת מערכות סולאריות. באותה השבת היה בדרכו לביתו בתל שבע - אך המחבלים עצרו אותו. "הוא אדם דתי שהאמין, כולם אהבו אותו והוא אהב לעזור לכולם", סיפר בן דודו מסלח אבו עסה לאתר וואלה. "בן דודי אוסמה נרצח בדם קר על ידי מחבלים שהתעללו בו לפני שירו בו. המשפחה מאוד כועסת. אנחנו עצבניים. מה שעשו לו זה בלתי נסלח, איך אפשר להתעלל בנו".

"הם רצחו אותו למרות שהוא אמר להם שהוא בדואי. לא ריחמו עליו", אמר אחד מקרובי משפחתו ל"מעריב". "אנחנו רוצים לדעת מי האחראי - המנטליות שלנו זה נקמת דם, וכך זה ייסגר גם איתם. המחבלים עצמם כנראה נרצחו אבל אנחנו רוצים לקבל מידע על המשפחה - לא יעזור להם. אנחנו נגיע אליהם, לא משנה איפה הם נמצאים. אולי יש להם משפחה בארץ או בירדן, אנחנו נגיע לאבא, לאח, לדוד הם יצטרכו לשאת בתוצאות".
כעת, סיפר מסלח, רוצים כל צעירי השבט לנקום במחבלים שרצחו את אוסמה. "הצעירים עשו מגבית ומוכנים לשלם סכום של מיליון דולר למי שיביא קצה חוט או שמות של המחבלים שהתעללו בבן המשפחה שלנו ורצחו אותו", סיכם.

 

תגיות:מחבליםבדואים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה