חדשות בארץ

חודש בתוך המלחמה, האב כואב: לאן נעלמו עקבותיה של רוני?

רוני אשל, תצפיתנית מנחל עוז, נעלמה בשבת של הטבח, ואביה אייל מנסה להבין מה עלה בגורלה והאם היא נחטפה: "אנחנו רוצים לחשוב שהיא חטופה, זה הדבר היחיד שמחזיק אותי כרגע"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

השבת של ה-7 באוקטובר השאירה אחריה לא מעט סימני שאלה. 25 תצפיתניות נעלמו מבסיס נחל עוז. שתיים מהן ניצלו, 15 נרצחו, שבע חטופות, ורק רוני אשל, בתו של אייל, עדיין נעדרת. הערב שיתף האב במאמצים שלו להבין מה קרה לבתו.

"יש לי מחברת עם מידע רב", הסביר, "אני אוסף את המידע מכל כך הרבה אנשים טובים שעוזרים לי. הרבה אנשים שפתאום מתקשרים. עד הרגע הזה אין תחקיר. אני לא יודע להגיד מה קרה עם רוני. אף אחד לא יודע להגיד מה קרה בחמ"ל באותן דקות איומות, שחורות וכואבות לכולנו".

האב מצליח להשיג קטעי מידע ומעביר לכוחות הביטחון. "אותו בחור נחמד מעביר את המידע הלאה וגם אומר לי: 'תודה רבה, איך ידעת את זה?'", סיפר.

הוא טוען כי בקשות שלו לראות את הסרטון ממצלמות הבסיס סורבו. "אני שואל עד הרגע הזה איפה הסרט, אני לא מקבל תשובות. יכול להיות שאני לא אמור לקבל תשובות, אבל אני אמצא בדרך שלי את כל המידע הזה".

כזכור, בשבוע שעבר שוחררה התצפיתנית אורי מגידיש, שנחטפה לרצועה. אייל סיפר: "זה נתן לי אופטימיות ונתן לי את מרווח הנשימה הנוסף שהיה לי חסר. זה גרם לי לחשוב שאולי גם אנחנו נשמע את הבשורה הזו כמו המשפחה של אורי. אתמול לצערנו כאבנו כולנו לשמוע את הידיעה על כך שהתצפיתנית ים גלס איננה".

לסיכום אמר: "אנחנו רוצים לחשוב שרוני חטופה, זה הדבר היחיד שמחזיק אותי כרגע. יש לנו עדויות על כך שיש סימני גרירה מהחמ"ל החוצה. אלה נתונים שהועברו ואומתו. יש לזה גם עדויות של חיילים מהיחידות הכי טובות בצה"ל".

תגיות:חטופיםתצפיתניותמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה