חדשות בארץ

צופית גרנט: "אם העזתים היו יכולים, הם היו בונים תאי גזים ודוחפים אותנו לשם"

מגישת הטלוויזיה על הטבח הנורא: "כשאני שומעת את רזי ברקאי תוהה למה בבני ברק אין הלוויות - אני שואלת: אתה רציני?! ראית את העבודה של אנשי זק"א?!"

(צילומים: יונתן סינדל, עדי ישראל / פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל, עדי ישראל / פלאש 90)
אא

חודש אחרי הטבח הנורא של חמאס ותחילת המלחמה והסוף עדיין לא קרוב. לציבור בישראל ייקח עוד הרבה זמן לעכל את מה שקרה כאן. בינתיים, מגישת הטלוויזיה ואשתו של שולי רנד, צופית גרנט, סיפקה את הזווית שלה לטבח הנורא בראיון.

"אם הייתה לעזתים ההזדמנות להיכנס לכאן שוב, לבנות תאי גזים ולדחוף את כולנו לשם - הם היו עושים את זה. יפי הנפש שיש עכשיו לא עוברים לי בגרון", אמרה לרדיו "גלי ישראל". "יותר קשה לי היום לשמוע את גדעון לוי. הוא בעיני גס רוח. כשאני שומעת אותו מדבר היום - אני מקבלת צמרמורת. כנ"ל לגבי החבורה הזו שמפרסמת בערבית את שמות המתים בעזה. זה כל כך לא מעניין אותי בימים האלה".

גרנט התייחסה למעשי הטבח שבוצעו בתושבי הקיבוצים ואמרה: "טבחו ורצחו באכזריות את אלו שהיו מקיימים את עפיפוני השלום! כשאני שומעת את רזי ברקאי תוהה למה בבני ברק אין הלוויות - אני שואלת: אתה רציני?! ראית את העבודה של אנשי זק"א?! אתה יודע כמה הם פוסט טראומטיים עכשיו? איך אתה מעז לדבר ככה? זה הפילוג בעיני! זאת ההתנשאות!".

תגיות:צופית גרנטעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה