חדשות בארץ

השחקן משתף: "שיחקתי עם האחיין, עלו לי 'פלאשים' של ילדים חטופים"

תומר קאפון שיתף סרטון שבו הוא מספר שבזמן ששיחק עם אחיין שלו, הוא ראה את פניהם של עשרות הילדים החטופים בעזה. הוא פנה לעוקביו באנגלית כדי לתת תזכורת למתרחש: "רציתי לבקש מכם – רק כדי להמשיך את הרצף של האהבה - אם יש לכם ילדים או אחיינים, לכו אליהם עכשיו וחבקו אותם כמו שמעולם לא חיבקתם"

(צילום: שיר תורם / פלאש 90)(צילום: שיר תורם / פלאש 90)
אא

מאז ה-7 באוקטובר, השחקן המוכר תומר קאפון מנצל את המעמד הבינלאומי שלו כדי לתמוך בהסברה הישראלית.

כעת הוא משתף בעמוד האינסטגרם סרטון באנגלית, בו הוא פנה לעוקביו ברחבי העולם וסיפר כיצד מפגש תמים עם אחיינו הציף בו חרדה ופחד.

"חשבתי שאולי אוכל לבקש את עזרתכם, כדי להקל על הנפש שלי עם קצת אהבה בימים אלה. הרגע חזרתי מביקור אצל האחיין שלי, אלוהים יברך אותו, כי רציתי לטעון את עצמי בקצת אנרגיה תמימה אחרי השבועות האחרונים", כתב. "כששיחקנו, לא יכולתי שלא לראות את פניהם של הילדים שנמצאים בשבי חמאס. אני אפילו לא מאמין שאני אומר את המילים האלה, כל כך הרבה סיפורים ופרצופים שבוודאי ראיתם. אני לא יכול אפילו להבין את זה".

"הסיפור על אביגיל, ילדה בת 4, שני הוריה נרצחו באכזריות על ידי חמאס מול עיניה. ומה הפרס שהיא קיבלה? חמאס השאירו אותה בחיים וחטפו אותה לעזה. ילדה בגילו של האחיין שלי יושבת כרגע במנהרות של חמאס בחושך, לבד, משוועת לחיבוק מאמא שלה או מאבא שלה.

"רציתי לבקש מכם – רק כדי להמשיך את הרצף של האהבה - אם יש לכם ילדים או אחיינים, לכו אליהם עכשיו וחבקו אותם כמו שמעולם לא חיבקתם, חבקו ותנשמו את הריח הילדי והתמים הזה בשיער שלהם, וכשאתם עושים את זה תחשבו על 30 ילדים ישראלים, ביניהם אביגיל, שבזמן שאני מדבר איתכם כאן נמצאים בשבי של דאע"ש-חמאס במשך 30 יום, רק בגלל מה? כי הם ילדים ישראלים? ילד הוא ילד, זה לא משנה אם הוא גרמני, שוודי, יהודי או מוסלמי, זה רק ילד תמים. תדאגו למשפחותיכם, טרור לא בורר – הוא פשוט רשע טהור, וזה יכול לקרות גם לכם. תשמרו על עצמכם".

תגיות:חטופיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה