חדשות בארץ

גלנט בוועדת חו"ב: "נחסל את ראשי החמאס – מסינואר ומטה"

שר הביטחון השתתף בדיון חסוי של ועדת החוץ והביטחון והבהיר כי המלחמה נגד חמאס תהיה ארוכה: "חייבים לחסל את התופעה הזו שקוראים לה חמאס ברצועת עזה"

(קרדיט צילום: אלעד מלכה, תקשורת שר הביטחון)(קרדיט צילום: אלעד מלכה, תקשורת שר הביטחון)
אא

ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, קיימה היום (שלישי) דיון חסוי בבסיס הקריה בתל אביב בהשתתפות שר הביטחון יואב גלנט. במהלך הישיבה סקר גלנט את יעדי מלחמת "חרבות ברזל" ואת ריכוז המאמצים בגזרות השונות. הוא הדגיש כי צפויים עוד ימי לחימה רבים: "חייבים לחסל את התופעה הזו שקוראים לה חמאס ברצועת עזה".

היו"ר אדלשטיין אמר בפתח הישיבה: "יש שינוי מאוד משמעותי. אם בפעם הקודמת דנו בדרכי פעולה, בצורך בכניסה הקרקעית, ובמה צה"ל צריך לעשות ובמוכנות שלנו – כעת אנחנו במצב שונה. מכאן אנחנו שולחים חיזוק לשר הביטחון, לכל המערכת, לרמטכ"ל, לצה"ל ולכל מי שעוסק במלאכה".

"ממה שאנו מבינים בוועדה, וגם מהרושם הכללי בציבור – ניכר כי נעשית עבודה יסודית ורצינית לפי התוכנית. כעת, אחרי תחילת הפעולה, אנו חוזרים לשאלה כיצד מגיעים באופן מעשי למטרות שאותן הציב הקבינט, וזה מניעת יכולות שלטוניות וצבאיות מארגון החמאס, קרי השמדת חמאס. הדבר השני הוא החזרת החטופים, נושא שקרוב ללב של כולנו".

שר הביטחון אמר כי מערכת הביטחון ממוקדת בניצחון במלחמה ובהחזרת החטופים הביתה: "יש לפנינו עוד מלחמה ארוכה. לא יום ולא שבוע או שבועיים. זה ייקח זמן. והסיבה פשוטה: מי שהרג או חטף למעלה מ-1,500 אזרחים ישראלים, ילדים, נשים, עם כל מעשי הזוועה הקשים שהיו – לא יוכל להינקות".

"אנו חייבים לחסל את התופעה הזו שקוראים לה חמאס ברצועת עזה, למחוק את הדבר הזה", הצהיר גלנט. "אנחנו נפגע בהם במנהרות ובבונקרים, נחסל את ראשי החמאס מסינואר ומטה, נפגע במג"דים ובכל מי שפועל בשטח. נפגע בתשתית ונביא למצב שחמאס לא מתאושש ממנו. בסוף המערכה הזו לא יהיה חמאס כארגון צבאי שלטוני בעזה, לא יהיה איום בטחוני מרצועת עזה על ישראל, ולישראל יישמר חופש פעולה מוחלט לפעול בכל מצב שיתקיים בו איזשהו איום ברצועת עזה".

תגיות:יואב גלנטועדת חוץ וביטחוןחמאסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה