חדשות בארץ

תושב מזרח ירושלים נעצר בבני ברק לאחר שפרסם כי ברצונו להיות שהיד

המשטרה קיבלה מידע על הפרסום ואזרחים ערניים הכווינו אתה שוטרים למיקומו של החשוד. סוכל ניסיון פיגוע בעופרה. המדינה פנתה לבג"ץ ודרשה למנוע הפגנה באום אל פאחם, של מתנגדים ללחימה

הפגנות באום אל פאחם. ארכיון (צילום: Nati Shohat/FLASH90)הפגנות באום אל פאחם. ארכיון (צילום: Nati Shohat/FLASH90)
אא

שוטרי משטרת בני ברק עצרו אחר הצהריים (שלישי) תושב עקב שבמזרח ירושלים, לאחר שהתקבל מידע כי העלה פוסט בפייסבוק שבו כתב: "לא רוצה להגיע ליום למחרת ורוצה להיות שהיד" ומאחוריו תמונה של בתים בעיר בני ברק.

אזרחים ערניים שהבחינו בחשוד הזעיקו משטרה והכווינו אתה שוטרים למקיומו המשוער של החשוד. בתום סריקה קצרה הוא נתפס בתוך אתר בניה. העצור הועבר לחקירה ובמקביל המשטרה החלה בסריקות באזור, כדי לבדוק האם הסתיר במקום נשק.

גורמי הביטחון ערוכים לאפשרות שבודדים, וגם חוליות מחבלים, ינסו לבצע פיגועים בתוך שטח ישראל וביו"ש. אתמול ארע פיגוע קשה בירושלים, בו נרצחה שוטרת, וחוסלה חוליית מחבלים בטול כרם. הבוקר נוטרלה בירי מחבלת במחסום קלדניה.

אחר הצהריים ניסה מחבל רעול פנים וחמוש בסכין לבצע פיגוע בכניסה ליישוב עופרה. המחבל התקרב לכיוון כוח צה"ל, החיילים הגיבו בירי ופתחו במרדף אחריו, לאחר שנמלט לכפר עין-יברוד. אין נפגעים בתקרית.

המדינה לבג"ץ: "לאסור הפגנות נגד המלחמה שעלולות להביא להתלקחות כוללת"

פרקליטות המדינה מסרה היום תגובתה לעתירה שהוגשה נגד המשטרה, האוסרת קיום הפגנה באום אל פאחם, נגד המלחמה בעזה. הפרקליטות טוענת כי "הפגנות נגד המלחמה בעזה עלולות להביא, ברמת ודאות קרובה, לפגיעה קשה ורצינית בסדר הציבורי ובשלום הציבור וביטחונו".

המדינה הוסיפה: "נוכח הפרות סדר קודמות בהפגנות דומות בתחילת המלחמה, שבהן הושמעו קריאות ישירות לביצוע מעשי טרור והזדהות עמו, אירועים אלו עלולים להביא להתלקחות כוללת".

בשבוע שעבר מנעה המשטרה הפגנה באום אל פאחם שאורגנה על ידי "הוועד העממי". מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב דני לוי, הודיע למארגנים כי לא יאפשר את ההפגנה ואם זו תחל, יבוצעו מעצרים, והשוטרים לא יהססו להפעיל את האמצעים הנדרשים, כדי למנוע כל ניסיון להביע באופן ישיר או מרומז תמיכה בחמאס, או לשבח או לעודד פעולת טרור. מאז לא העניקה המשטרה אישור להפגנה ולכן מארגניה עתרו לבג"ץ.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה