חדשות בארץ

הפרקליטות: "נדרוש עונשים שיהלמו את חומרת הזוועות שביצעו המחבלים"

פרקליטות המדינה והיועמ"שית הודיעו כי נעשית עבודה מאומצת לאסוף את כל העדויות שיאפשרו העמדה לדין של המחבלים: "הפעילות מתבצעת מתוך ראייה כוללת של מתקפת הטרור, על כל היבטיה, הלאומיים והבין לאומיים". 7,262 פצועים הגיעו החודש לבתי החולים

שמות החללים באתר ההנצחה בהר הרצל (צילום: משרד הביטחון)שמות החללים באתר ההנצחה בהר הרצל (צילום: משרד הביטחון)
אא

חודש לפרוץ המלחמה, ומשרד הבריאות עדכן הערב (שלישי) כי 7,262 פצועים הגיעו מאז תחילתה לבתי החולים. מהם מאושפזים כעת 342 פצועים, מתוכם 51 במצב קשה ו-152 במחלקות שיקום.

מבין הפצועים שטופלו 1,933 הן נשים ו-5,330 גברים. התפלגות הגילאים של הפצועים: 97 הם ילדים עד גיל חמש, 82 מגיל חמש עד עשר, 639 הם בגילאים עשר עד 20.

מרבית הנפגעים, 3,194, הם צעירים בגילאים 20 עד 30, ועוד 1,365 פצועים הם בני 30 עד 40. עוד על פי נתוני משרד הבריאות: 629 פצועים בגילאי 40-50, 402 בין 50 ל-60, ועוד כ-800 הם מעל גיל 60.

אמש חשף משרד הביטחון, בשיתוף אגף משפחות, הנצחה ומורשת, בהיכל הזיכרון הממלכתי בהר הרצל, 394 לבנות הנצחה עם שמות הנופלים מאז תחילת המלחמה. המדובר בשמותיהם של חיילות וחיילים, שוטרות ושוטרים ואנשי שירות הביטחון הכללי. שמות נוספים יעודכנו בימים הקרובים. מספר חללי צה"ל עומד כעת על 348, בנוסף ל-59 חללי משטרה ועשרה נופלים מקרב שירות הביטחון הכללי. כאלף אזרחים נרצחו במתקפה.

הפרקליטות: עבודה מאומצת להביא לדין את המעורבים במתקפת הטרור

פרקליטות המדינה והיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, פרסמו היום הודעה, לפיה נעשית פעילות מאומצת להביא לדין את כל המחבלים והמעורבים במתקפת הטרור בשמחת תורה. בהודעה נכתב כי "הפעילות מתבצעת מתוך ראייה כוללת של מתקפת הטרור הנפשעת, על כל היבטיה, הלאומיים והבין לאומיים. זאת, במטרה לחקור ולקיים הליכים משפטיים נגד מי שביצעו את מעשי הזוועה הללו, תכננו אותם והיו מעורבים בהם, יהא מקום מושבם אשר יהא. מדינת ישראל תפעל להביא לדין מחבלים שנתפסו או ייתפסו, ותדרוש עונשים שיהלמו את חומרת הזוועות שבוצעו".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלנפגעים ונרצחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה