חם ברשת

אגם רודברג מזדעזעת: "לא נהיה חברות, לא מבינה איך היא שמחה על זוועות"

מאז הטבח ביישובי העוטף, השחקנית נרתמת לסיוע לטובת הרמת המורל הלאומי. בראיון היא מספרת על מי שהייתה חברתה, מאיסה עבד אלהאדי, שלאחרונה לגלגה על האסון הנורא: "זה ממש סכין בלב. אהבתי אותה"

(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)
אא

אמני ישראל, שמוצאים עצמם בתקופה זו ללא פרנסה, התגייסו לאחרונה לטובת מטרה חשובה: הרמת המורל הלאומי. בין המתנדבים נכללת גם השחקנית אגם רודברג. בראיון בקשת 12 סיפרה על הפרויקט, אבל גם על מי שהייתה חברתה, מאיסה עבד אלהאדי.

"אני מרגישה שיש חיים לפני ה-7 באוקטובר וחיים אחרי ה-7 באוקטובר, כאילו נגמרה לנו התמימות", אמרה רודברג ובכתה: ""לא האמנתי שבאמת קורים דברים כאלה. אני באמת מנסה לא לראות, אני אומרת לחברים שלי לא לשלוח לי, בקבוצות ובאינסטגרם, אני באה ומעלה את הדברים שלי ויוצאת. אולי אני בן אדם תמים, אבל באמת לא האמנתי שדברים כאלה יכולים לקרות".

"כשאני הולכת לשטח אני מרגישה שאני באה לחזק, אבל יוצאת מחוזקת", המשיכה רודברג, "כמה חוזק, עם מדהים יש לנו, העם שלנו מתנדב בכל מקום. אני מרגישה שכל בן אדם מתנדב בחלקת האלוהים הקטנה שלו, איפה שהוא יכול לתרום, זה פשוט מחמם את הלב ומרגש כל כך. הלוואי שלא היה את הדבר הזה בשביל שהיינו רואים את כל הפעילויות האלה, אבל אם נסתכל על משהו אופטימי; אז באמת להגיד איזה עם מדהים יש לנו.

בשנת 2014 שיחקה רודברג לצד השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שלגלגה על הטבח הנורא ב-7 באוקטובר. "מאיסה זה ממש סכין בלב מבחינתי, כי אני אהבתי אותה, שיחקנו ביחד, נפגשנו מחוץ לצילומים. שיתפתי אותה בדברים אישיים, היא שיתפה אותי. אני ממש מרגישה שהראש לי לא מצליח להבין איך אנשים שמחים - לא משנה אם אתה יהודי, ערבי או נוצרי - מזוועות כאלה, זה לא נתפס לי במוח. אולי אני לא מספיק חכמה, אולי אני תמימה, אבל אני לא מצליחה לבין איך אנשים שמחים מדבר כזה. ברור שלא נהיה יותר חברות, ברור שזה כואב לי מאוד, אני לא מצליחה להבין איך בן אדם שמח מזוועות".

תגיות:טבחמלחמת חרבות ברזלאגם רודברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה