חדשות בארץ

רופא מבית החולים ברזילי שהביע תמיכה בחמאס ובטבח - הושעה

משרד הבריאות והנהלת בית החולים ברזילי הודיעו על השעיית רופא מתמחה, שסימן לייקים לפוסטים שתמכו בחמאס ובטבח שביצע ביישובי העוטף. הרופא זומן לשימוע לפני פיטורין

בית החולים ברזילי (צילום: shutterstock)בית החולים ברזילי (צילום: shutterstock)
אא

משרד הבריאות והנהלת בית החולים ברזילי באשקלון מסרו היום (רביעי) כי הוחלט להשעות רופא מתמחה, תושב הדרום, שהעלה פוסט תמיכה בחמאס. הרופא סימן לייק גם לפוסטים של אחרים, שהביעו תמיכה במעשי הטבח ובפעולות האכזריות של חמאס ביישובי העוטף. כמו כן הועברה פנייה להסתדרות הרפואית לשלול את רישיונו.

השעייתו של הרופא התבצעה לאחר שעמיתיו לעבודה גילו שהוא סימן לייק לפוסט בפייסבוק בו נכתב "המבצע הקרקעי כמתוכנן והאויב יהיה המום כשהוא יתעורר מהשוק שלו". בנוסף, הוא סימן לייקים לפוסטים הקשורים במספר הנרצחים הישראלים, לייק לתמונות של טנקים שרופים ולייק לדיווחים שחמאס שולט ביישובי וערי הדרום.

בהמשך התגלה כי הרופא המתמחה העלה בעצמו פוסט, בו כינה את חמאס "מורדים" ואת הקיבוצים ואת שדרות כ"התנחלויות" או "אדמת עזה". הנהלת המרכז העבירה את התלונה נגד הרופא לטיפול נציבות שירות המדינה, ולאחר שהחומר נבחן, הוגשה תלונה במשטרה. הרופא זומן לשימוע לפני פיטורין וכאמור הושעה עד ההחלטה הסופית בעניינו.

תגיות:בית החולים ברזיליהסתה לטרורמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה