חדשות בארץ

לקרוא ולבכות: המכתב האחרון של איתי לפני שנפל בקרב

משפחתו של לוחם חטיבת גבעתי, איתי יהודה, קיבלה מכתב שנשא עליו כשנהרג: "מי חשב שאצטרך לכתוב מכתב פרידה להוריי? אוהב אתכם בטירוף ולא מתחרט לרגע שהתגייסתי לקרבי"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

"אני רוצה להגיד לכם תודה שגידלתם אותי וחינכתם אותי להיות מי שאני ולאיפה שהגעתי". כך כתב סמ"ר איתי יהודה הי"ד, לוחם בגדוד צבר בחטיבת גבעתי, שנהרג בשבוע שעבר יחד עם עוד 10 מחבריו שנפלו בקרב.

משפחתו קיבלה את המכתב, שנכתב חמישה ימים לפני התקרית. "יום שישי, 18:41. מאיפה אתחיל?", כתב יהודה. "מי חשב שאצטרך לרשום מכתב פרידה. להוריי, אני כל כך מעריך אתכם גם אם לפעמים זה לא היה נראה. לחברים ולאנשים שהכרתי בחיי: תודה לכל הרגעים שהיו לי איתכם, בזכותכם צחקתי בלי סוף. אוהב אתכם בטירוף. חוץ מזה, חשוב לי לומר שאני לא מתחרט לרגע שהתגייסתי לקרבי וזה הדבר הכי טוב שעברתי בחיי".

עומר, אחיו של איתי יהודה, סיפר לאתר וואלה: "המכתב היה עליו בנמ"ר. היינו מאוד כאובים כשקראנו אותו. לא הופתענו שהיה רשום שאיתי לא מתחרט לרגע שהתגייס לקרבי. הוא מאוד אהב את השירות ותמיד רצה לעשות משהו משמעותי בצבא".

יהודה, תושב ראשון לציון, היה אמור לחגוג בעוד כשבועיים יום הולדת 21. הוא הותיר אחריו זוג הורים, רינת ועופר, וארבעה אחים - עומר, עדי, עידו ועמית. בני משפחתו סיפרו כי הוא היה "חייכן, רגיש, אוהב אדם, אכפתי, חברותי ומוכשר מאוד בתחום הציור. איתי אהב את הצבא, את ההוויה, את חבריו והיה לו ברור כשהוא נכנס לעזה שזוהי משימת חייו, ודאג להגיד לאימו שלשם כך הוא התאמן כל שלוש השנים. משימת חייו - להגן כל המולדת".

תגיות:מכתב פרידהחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה