חדשות בארץ

צפו: אוגדת המילואים 252 נלחמת ברצועת עזה

מתחילת התמרון הקרקעי, כוחות אוגדת המילואים 252 (עוצבת סיני) חיסלו מאות מחבלים, מהם בכירים בחמאס, במרחב בית חאנון וג'באליה שבצפון הרצועה

(קרדיט תמונה וסרטון: דובר צה"ל)(קרדיט תמונה וסרטון: דובר צה"ל)
אא

אוגדת המילואים 252 (עוצבת סיני) נלחמת בצפון רצועת עזה מיום שבת האחרון עם ארבע חטיבות חי"ר (גבעתי וצנחנים במילואים) ושריון במילואים. זו הפעם הראשונה מאז מלחמת לבנון הראשונה שאוגדת מילואים מלאה מתמרנת בשטח אויב.

בימים האחרונים השתלטו כוחות האוגדה על מרחב בית חאנון תוך פעילות סיכול משמעותית של מחבלים, מנהרות טרור ותשתיות צבאיות של חמאס.

מתחילת התמרון הקרקעי, כוחות האוגדה חיסלו מאות מחבלים, ביניהם בכירים בארגון הטרור, במרחב בית חאנון וג'באליה. הכוחות השמידו בסיסי לחימה של חמאס, הכוללים עמדות לחימה קדמיות שמתחברות באמצעות מערכות מנהור למפקדות במוקדי אוכלוסייה אזרחית.

מאמץ הלחימה הקרקעי משולב עם תקיפות מהאוויר של חטיבת האש 454. בהכוונת הכוחות הקרקעיים ובסיוע מודיעין מדוייק, השמידה חטיבת האש כ-300 מטרות בשבוע האחרון, בהן מטרות תת קרקע, עמדות תצפית ועמדות נ"ט.

כוחות האוגדה השתתפו בלחימה ובהגנה על היישובים עוד מיום הטבח בעוטף בשמחת תורה, במשימות חילוץ והגנה על היישובים והצירים.

"זהו רגע מכונן עבור האוגדה ועבור מערך המילואים כולו, בו אוגדת מילואים מתמרנת לצד האוגדות הסדירות ומוכיחה את עוצמתו ואיכותו של צה"ל, בסדיר ובמילואים", אמר מפקד אוגדה 252, תת-אלוף מורן עומר. "התאמנו לכך במשך שנים, כעת זו חובתנו להשיב את השקט והביטחון לאזרחינו. אנשי המילואים שלנו ומשפחותיהם הם הביטוי לאחדותנו, להיותנו נכונים להגן על עמנו ככל שנידרש, ולכך שנקבל רק תוצאה אחת: הכרעה ברורה בכל מפגש עם האויב - עד הניצחון".

תגיות:עזהחמאסצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה