חדשות בארץ

פיגוע ירי בשומרון: שני פצועים קשה ובינוני, בתם התינוקת לא נפגעה

מחבלים פתחו באש לעבר רכב, בו נסעו זוג הורים ותינוקת כבת 5 חודשים. ההורים נפצעו באורח קשה ובינוני, והועברו לבית החולים בילינסון באמצעות מסוק. פראמדיק מד"א: "בדרך נס התינוקת לא נפגעה"

אילוסטרציה (צילום: Revkin Fenton/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Revkin Fenton/Flash90)
אא

פיגוע ירי לעבר רכב ישראלי, שנסע בציר שבין היישוב איתמר בשומרון ליישוב גיתית שבבקעת הירדן, אירע הלילה (בין רביעי לחמישי) סמוך לחצות. ברכב היו שלושה נוסעים - זוג הורים ותינוקת, כשמחבלים פתחו באש לעברם. כוחות צה"ל שהגיעו למקום פתחו במרדף אחר המחבלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו בזירת הפיגוע טיפול רפואי לצעיר כבן 21 במצב קשה בהכרה, ולצעירה כבת 23 במצב בינוני בהכרה מלאה. תינוקת כבת 5 חודשים שהייתה ברכב לא נפגעה.

מתחקיר ראשוני עולה, כי על אף הפציעה הקשה הנהג המשיך בנסיעה לכיוון הש"ג בגיתית. מסוק הוקפץ לזירה ופינה את הפצועים לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חובש רפואת חירום במד"א, שחר אלוילי, סיפר: "קיבלתי את הקריאה כשהייתי במושב גיתית ומיד יצאתי לכיוון הכניסה למושב. ראיתי רכב פרטי עם פגיעות ירי. נהג הרכב, צעיר כבן 21, היה בהכרה מלאה וסבל ממספר פצעי ירי. האישה ישבה במושב האחורי ברכב, ולידה כיסא תינוק עם תינוקת כבת 5 חודשים. האישה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מפצעי ירי בגפיים. בדרך נס התינוקת לא נפגעה. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו במסוק ובניידת טיפול נמרץ לבית החולים, כשמצבו של הגבר קשה ושל האישה בינוני".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיב על הפיגוע: "ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל עומדים כחומה בצורה מאחורי צה"ל ומערכת הביטחון במלחמה בטרור, אנחנו פה כדי לנצח, הברברים האלו לא ישברו אותנו לעולם".

תגיות:בקעת הירדןפיגוע ירישומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה