חדשות בארץ

דובר צה"ל בערבית: כך מונע חמאס מתושבי עזה לנוע דרומה

צה"ל חשף שיחת טלפון בין שתי נשים עזתיות, שמהווה הוכחה נוספת לשימוש שעושה חמאס בתושבי צפון הרצועה כמגן אנושי. דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, לתושבי עזה: "הכוח שלכם חזק משאתם חושבים. שתפו אותנו אם חמאס מונע מכם לנוע דרומה"

(צילום ארכיון: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)(צילום ארכיון: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

צה"ל חשף היום (חמישי) הקלטה מתוך רצועת עזה, המהווה הוכחה נוספת לניסיונות של חמאס להשתמש בתושבי צפון הרצועה כמגן אנושי ולמנוע מהם לנוע דרומה.

בהקלטה נשמעות שתי תושבות עזה, שמשוחחות ביניהן על הנושא. אחת הנשים אומרת: "יקירתי, חמאס מגרש ומחזיר כל מי שיורד דרומה. אתמול החזיר את כל האנשים. אומרים לי 'חבל שתצאי – כי את תחזרי'". האישה השנייה מגיבה כי "האנשים יודעים את זה".

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, פנה לתושבי עזה: "היום אנחנו חושפים הוכחה נוספת לניסיונות של חמאס – הקלטה של שיחה בין שתי תושבות עזה שאומרות את מה שכולכם יודעים: חמאס מונע בכוח מתושבי צפון הרצועה להתפנות כדי שימשיכו להיות מגן אנושי עבור המחבלים שלו".

בהמשך פרסם אדרעי מספר טלפון וערוץ טלגרם וקרא לתושבי עזה לפנות במידה ונמנעת מהם התנועה דרומה: "אני פונה לציבור העזתי – הכוח שלכם חזק משאתם חושבים. שתפו אותנו אם חמאס מונע מכם לנוע דרומה".

כזכור, אמש חשף אדרעי את תמונתו של אחמד ציאם, מפקד פלוגת נאצר א-רדואן בגדוד אל-פרקאן של חמאס, שלדבריו מסתתר בבית החולים אל-רנתיסי בעזה. על פי המידע שבידי צה"ל, בכיר החמאס "מסרב לאפשר לחוסים הנמצאים שם להתפנות ולרדת דרומה כדי להגן עליהם".

אדרעי הוסיף כי "כאלף אזרחים בעזה מוחזקים כבני ערובה על ידי המחבל הדאעשי הזה מחמאס ולא יכולים לצאת. אחמד ציאם – אבו חמזה – משתמש בחוסים ובחולים בתוך בית החולים רנתיסי כמגן אנושי ומסכן אותם".

תגיות:עזהחמאסצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה