חדשות בארץ

כטב"ם מתאבד פגע בבית ספר באילת בזמן שילדים למדו בתוכו, בצה"ל בודקים כיצד לא זוהה

הכטב"ם, המתאים בצורתו והרכבו לאלה אשר מיוצרים באיראן, גרם נזק למבנה. הילדים ששהו בו לא נפגעו. חיזבאללה שגיר טילים ופצצות מרגמה לעבר מספר מוצבים בצפון. אזעקות גם ביישובי העוטף

כטב"ם. אילוסטרציה (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)כטב"ם. אילוסטרציה (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

כטב"ם נושא חומר נפץ התפוצץ אחר הצהריים (חמישי) במבנה של בית ספר בעיר אילת. באותו זמן נכחו בתוך בית הספר 37 תלמידי צהרון, מכיתות גן, א׳ ו-ב׳ ו 6 תלמידי חוג לתקשורת בגילאים גדולים יותר. אף אחד לא נפגע.   

ממד"א נמסר כי שבעה בני אדם פונו לקבלת טיפול בבית החולים בעיר והם מוגדרים נפגעי חרדה. הפגיעה ארעה ללא התרעה וצה"ל אישר כי נבדק מדוע לא זוהה כלי הטיס בעת שעשה דרכו לעיר, וכן נבדק הרכבו.

על פי גורמי הביטחון צורתו של הכטב"ם מתאימה לאלה שבשימוש ארגוני הטרור, במיוחד החות'ים, העושים שימוש בכלים תוצרת איראן. בעקבות האירוע הורה ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, לא לקיים היום כל פעילות חוגית, אחר הצהריים והערב, בכל המסגרות, כולל במתחם הנוער בטיילת ובמתחם הספורט הלילי בחוף הרויאל ביץ׳.  

בצפון, אחר הצהריים הגביר חיזבאללה את ירי הרקטות, טילי הנ"ט ופצצות המרגמה על מוצבי צה"ל בגבול הצפון. כוחות צה"ל תקפו את המשגרים ובמקביל התנהלו חילופי אש עם חוליות של מחבלי חיזבאללה במספר נקודות לאורך הגבול באצבע הגליל. כל הכבישים ביישובי רכס רמים נסגרו לתנועת אזרחים ותושבי היישובים שעדיין נותרו בהם שוהים במרחבים מוגנים.

תגיות:אילתמלחמת חרבות ברזלירי טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה