חדשות בארץ

מטח טילים אל המרכז: שתי פצועות מפגיעת טיל באזור תל אביב

אישה כבת 30 נפגעה באורח בינוני מרסיסים בשעה ששהתה ברכבה, ואישה כבת 40 נפצעה באורח קל כשניסתה למצוא מחסה. חיזבאללה ירה לעבר יישוב בצפון. דיווח פלסטיני: צה"ל מכתר את בית החולים שיפא

יירוטים. ארכיון (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)יירוטים. ארכיון (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
אא

שתי נשים, בנות כ-30 ו-40, נפצעו בצהריים (שישי), האחת באורח בינוני והשנייה באורח קל, מפגיעת רסיסי טיל שהתפוצץ בגזרת תל אביב. מדובר במטח ששיגרו ארגוני הטרור לעבר המרכז, גוש דן, השפלה, דרום השרון ואשדוד - מטח ראשון לאחר שלושה ימים שלא בוצע ירי לעבר אזור זה. צה"ל יירט את מרבית הטילים. המשטרה וגורמי ההצלה דיווחו על עוד מספר זירות נפילה, במספר ערים בשפלה ובמרכז, בהן לא דווח על נפגעים.

מהזירה באזור הנפילה בגזרת תל אביב פונו כאמור שתי פצועות, ומספר נפגעי חרדה. עלא סמארה, פאראמדיק באיחוד הצלה, שטיפל באחת הנפגעות, סיפר: "הנפגעת שהתה ברכב פרטי בעת פגיעת הרסיס, הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישה, לאחר מכן היא פונתה באמבולנס לבית החולים איכילוב להמשך טיפול, כאשר מצבה מוגדר בשלב זה בינוני". חובש רפואת חירום במד"א יוסי אלקבץ הוסיף: "ראינו את הרכב עומד במרכז הכביש עם חור של רסיס שחדר אותו בחלקו העליון. האישה סבלה מפגיעה בגפיים". הפצועה השנייה נפגעה מרסיסים כאשר ניסתה למצוא מחסה. מצבה קל.

אזעקות נשמעו גם באזור ערב אל עראמשה בגליל העליון עקב ירי נ"ט מצד החיזבאללה. לא דווח על נפגעים. צה"ל השיב בירי לעבר מקור השיגור. היום תקף צה"ל מספר מטרות של ארגון הטרור בדרום לבנון, בתגובה לירי על מוצבי צה"ל. ארגון חיזבאללה הודיע על שבעה פעילים שנהרגו מהתקיפות הישראליות, ואישר כי מאז תחילת הלחימה נהרגו 70 מאנשיו.

בעזה, צה"ל ממשיך לתקוף בעוצמה ומתמקד בעיקר סביב בתי החולים בצפון הרצועה ובמרכזה. הפלסטינים דיווחו אחר הצהריים כי ישנם חילופי אש כבדים באזור בית החולים שיפא. צה"ל כרז לאנשים לצאת מבית החולים אולם מנהלו הודיע ברשתות הפלסטיניות: "הצוותים הרפואיים לא יעזבו". עם זאת, המונים תועדו נמלטים מהמקום.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלמתקפת טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה