חדשות בארץ

עובדים ערבים סירבו לשתול צמחים עם דגלי ישראל, העירייה פיטרה אותם

עובדי קבלן במחלקת גננות סירבו לבצע שתילה וגיחכו על המנהל שהבהיר לראש העירייה: "הפרה בוטה של הנהלים". בעירייה לא ויתרו וכבר היום (ראשון) יגיע צוות לבצע את השתילה כמתוכנן

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אירוע חמור התרחש ביום חמישי האחרון בירושלים: עובדי קבלן ערבים סרבו לכאורה לבצע שתילה של דגל ישראל ופוטרו ממקום עבודתם. בהודעה של אחד המנהלים באגף לבכירי העירייה כולל מי שעומד בראשה, משה ליאון, נכתב כי מתוכננת להתבצע שתילה עונתית בכיכר באזור בית הכרם, אולם מספר עובדים מתנגדים לכך. "ברצוני לידע שעובדי קבלן במחלקת גננות אזור בית הכרם החליטו בהפגנתיות לא לבצע שתילה בצורת דגל ישראל מתוך אג'נדה, למרות שנתבקשו. לאחר שניסינו להחליף צוות אחר לשתילה גם הצוות שהגיע לא היה מוכן לשתול", כתב המנהל.

עוד הוא הוסיף: "דוגמא זו מהווה הפרה בוטה של הנהלים. אין צורך להוסיף כי בזמן מלחמה ובכלל אין מקום להביע שום עמדה פוליטית. אני רואה את זה בחומרה רבא ופגיעה וזלזול בכבוד המדינה וסמליה אין צורך להגיד מה משתמע ממעשה כזה שפל. לאחר שביקשתי תעודות זהות סירבו העובדים לתת לי את מבוקשי ובנימה מזלזלת אף אמרו לי 'תביא משטרה'". הוא ביקש למצות איתם את הדין.

סגן ראש העירייה, אריה קינג, מסר בתגובה: "ההחלטה הרת האסון של ראש העירייה הקודם ניר ברקת להפריט את שירותי העירייה, פוגעת בתחושת הביטחון של תושבי העיר ופוגעת ברמת השירותיות של העירייה. כלל חברי ועדת מכרזים העדיפו את המחיר הזול על פני האיכות והאמינות של קבלני המשנה. זה פוגש אותנו בקבלני הגיזום שפוגעים בעצים ללא רחמים. זה פוגש אותנו בנהגי ההסעות שמפחידים את ילדי החינוך המיוחד והוריהם, זה ממשיך בסייעות ובגננות וזה קורה עם עובדי הניקיון במוסדות החינוך וברחובות. וכעת גם בגינון. הגיע הזמן שלהחליף דיסקט בעירייה ולהעדיף את הביטחון, בטיחות והאיכות על פני המחיר הזול וחוסר ביטחון".

מהעירייה נמסר: "מדובר בעובדי קבלן שהעסקתם הסתיימה לאלתר. ביום ראשון יגיע צוות גינון לבצע את השתילה כמתוכנן".

תגיות:ירושליםערביםעובדי עירייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה