חדשות בארץ

עיריית תל אביב פירקה מיצג שתומך בעונש מוות למחבלים. מקימיו: "בושה"

המיצג בכיכר דיזנגוף כלל כנפי מלאך, המורכבות מתמונותיהם של הנרצחים במתקפת הטרור בשמחת תורה, כשלפניהן מוצב חבל התלייה עם הכיתוב "מחבלי טבח אוקטובר לחבל התלייה". העירייה: "נבנה ללא היתר"

המיצג בתל אביב (צילום: קבוצת רוזנבאום תקשורת)המיצג בתל אביב (צילום: קבוצת רוזנבאום תקשורת)
אא

עיריית תל אביב הורתה היום (ראשון) לפקחיה לפרק מיצג, שהוקם ברחבת כיכר דיזנגוף, שקורא לקבוע עונש מוות למחבלים שהשתתפו בשמחת תורה בטבח ביישובי העוטף.

המיצג הוקם במהלך הלילה וכלל כנפי מלאך, המורכבות מתמונותיהם של הנרצחים במתקפת הפתע, כשלפניהן מוצב חבל התלייה עם הכיתוב: "מחבלי טבח אוקטובר לחבל התלייה". המיצב הוקם על ידי מתנדבי תנועת "החזית האזרחית". בשעות הבוקר הגיעו למקום פקחי העירייה, ופירקו את המיצג בטענה שהוא הוקם ללא היתר.

עופר רוזנבאום, יו"ר תנועת החזית האזרחית אמר: "הגענו לכאן הבוקר למרכז תל אביב כדי להציג דרישה ציבורית גדולה ורחבה. עונש מוות למחבלים הוא כבר לא עניין של ימין או שמאל, הוא עניין קיומי והישרדותי לנוכח המציאות החדשה שכולנו התעוררנו אליה לפני חמישה שבועות. ההלם הגדול מבחינתי הוא שעיריית תל אביב סירבה לאפשר לנו להקים את המיצג החשוב למען זכרם של הנרצחים, והדרישה שמותם לא יהיה לשווא. בושה".

יש לציין כי הפרקליטות הודיעה בשבוע שעבר, בתמיכת היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, כי תבקש את העונש החמור ביותר עבור המחבלים שיורשעו בדין. הפרקליטות לא ציינה עם זאת מהו אותו עונש.

הסניגוריה הציבורית, במקביל, הודיעה כי אנשיה לא ייצגו את המחבלים וזכו לתמיכה מצד שר המשפטים, יריב לוין. עדיין לא ברור היכן המחבלים יועמדו לדין, אם בבית דין צבאי או בבית דין פלילי.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלמיצג חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה