חדשות בארץ

הרצוג: "כוחות צה"ל איתרו אצל מחבלי החמאס עותק של ספרו של היטלר"

בריאיון ל-BBC, חשף הנשיא את הספר המתורגם לערבית, שכולל סימונים והערות בכתב המלמדות על העמקה בחיי הצורר הנאצי ובתפיסתו האנטישמית: "מוכיח כי כל פעולותיו של חמאס מטרתן אחת - השמדת יהודים"

הרצוג (צילום: דוברות בית הנשיא)הרצוג (צילום: דוברות בית הנשיא)
אא

נשיא המדינה יצחק הרצוג חשף היום (ראשון), בראיון לרשת BBC, כי כוחות צה"ל איתרו בחדר ילדים בבית אזרחי בעזה, ששימש כבסיס טרור של חמאס, עותק של ספרו הנודע של היטלר, "מיין קאמפף".

הנשיא סיפר כי הבסיס, בבית מגורים אזרחי שבו גם חדרי ילדים, כלל מעבדות אמל"ח וחומרי נפץ. לדבריו, "בין החפצים נחשף גם עותק של ספרו של היטלר, 'מיין קאמפף', המציג את משנתו של הצורר הנאצי, מתורגם לערבית. הספר נמצא בין חפציו האישיים של אחד המחבלים ומתוך עיון בספר, ניתן להבחין בסימונים והדגשות לצד הערות בכתב, המלמדות על העמקה בחייו ותפיסתו האנטישמית והמפלצתית של היטלר מצד המחבלים".

לדברי הנשיא, הממצא מעיד על מקורות ההשראה של ארגון הטרור חמאס, ו"מוכיח פעם נוספת כי כל פעולותיו מטרתן אחת - השמדת יהודים. כפי שפעלו הנאצים. זהו הספר שהוביל לשואה והספר שהוביל למלחמת העולם השנייה. המחבל כתב הערות, סימן את הסעיפים, ולמד שוב ושוב, את האידיאולוגיה של היטלר לשנאת היהודים, להרג היהודים, לשרפת ושחיטת יהודים באשר הם. זו המלחמה האמיתית שאנו מתמודדים איתה".

בריאיון התייחס הרצוג גם לטענות השקריות של חמאס, ואמר כי ארגון הטרור "משקר ומוסר מידע מוטעה - יש חשמל בבית החולים שיפא, הכול פועל, אנחנו מדברים עם מנהלי בית החולים. לא נכנסנו לבית החולים, שם לצערי יש בסיס טרור ענק ועצום הפועל מתחתיו. המפקדה וכל מטה הפעילות של חמאס-דאע"ש נמצא ממש מתחת לשיפא. מה בדיוק אנחנו אמורים לעשות? להשאיר את זה כמו שזה, ואז בעוד כמה שנים נעבור שוב את אותו הדבר?".

תגיות:עזהחמאסנאציזםיצחק הרצוגמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה