חדשות בארץ

צה"ל שוחח עם מנהלי בתי חולים בעזה: "פתחנו לכם ציר יציאה דרומה"

בניגוד לנטען במספר כלי תקשורת על תקיפת בתי החולים בעזה, אנשי מנהלת התאום והקישור לעזה שוחחו עם מנהלי בתי החולים "שיפא", "רנתיסי" ו-"נאצר" בעזה והודיעו להם על יציאה בטוחה דרומה

לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל התיר היום (ראשון) לפרסום שיחות שביצעו אנשי מנהלת התאום והקישור לעזה עם מנהלי בתי חולים בצפון הרצועה. בשיחות הודיע צה"ל לאותם מנהלים כי נפתח ציר נוסף המאפשר לאוכלוסיית רצועת עזה, ולאנשי הצוותים הרפואיים והחולים, לנוע דרומה לשם הגנתם. בכך הודף צה"ל את הטענות, שפורסמו במספר כלי תקשורת בעולם, לפיהן הקשר עם בתי החולים נותק, וצה"ל מכתר את אותם מרכזים רפואיים ואל מאפשר לנמצאים בתוכם לצאת מהמקום.

השיחות בוצעו עם נציגי ומנהלי בתי החולים "שיפא", "רנתיסי" ו-"נאצר". כוחות צה"ל פתחו ומאבטחים ציר המאפשר לאוכלוסייה לנוע דרומה, רגלית ובעזרת אמבולנסים מבתי החולים. צה"ל מאפשר גם הבוקר תנועה במסדרון ההומניטרי לצד לחימה בצפון הרצועה ובסביבת מחנה הפליטים א- שאטי.

בצפון, כוחות צה"ל חיסלו חוליית מחבלים בגבול לבנון לאחר שניסו לשגר רקטות וטילי נ"ט לעבר הגבול. מטוסי קרב תקפו גם שורת מטרות טרור בשטח לבנון, במסגרתה הושמדו תשתיות ועמדות צבאיות של ארגון חיזבאללה.

נוסיף כי צה"ל תקף לפנות בוקר גם תשתיות טרור בסוריה, בתגובה לשיגורים אמש לעבר מרחב רמת הגולן.

תגיות:צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה