חדשות בארץ

כתב אישום נגד תומכת חמאס ברשתות: "מאחלת לחטופות להיות שפחות בעזה"

תושבת מזרח ירושלים, פעילה במסגד בירושלים, נאשמת בהבעת תמיכה בחמאס. מפעיל מרפאות של "לאומית" נאשם בגילוי שמחה על הרצח במסיבה בעוטף. 14 כתבי אישום הוגשו בימים האחרונים נגד ערביי ישראל

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

פרקליטות המדינה ממשיכה לפעול נגד עבירות ההסתה לטרור והזדהות עם ארגון טרור בקרב ערבים בישראל. היום (ראשון) הודיעה הפרקליטות כי מאז יום חמישי שעבר הוגשו 14 כתבי אישום נוספים בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור. כתבי האישום אושרו על ידי היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, ובסך הכל מתחילת הלחימה הוגשו כ-76 כתבי אישום דומים.

המקרה הבולט ביותר הוא כתב אישום שהוגש היום נגד חדיג'ה אבו גאליה (חוויס), תושבת ירושלים בשנות ה-40 לחייה. היא נאשמת בעבירות של הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. על פי כתב האישום, הנאשמת פרסמה בדף הפייסבוק ובטוויטר שלה, המונים יחד מאות אלפי עוקבים, פוסטים המסיתים לטרור ומזדהים עם ארגון טרור. הנאשמת מוכרת בשל פעילות הקשורה למסגד אל אקצא, אשר מקנה לה, על פי הפרקליטות, מעמד חברתי ומעמד בקרב עוקביה. בפוסט אחד כתבה על החטופות בעזה: "התפילות שלנו נגדן היו שאלוהים יעשה מהן שבויות ושפחות/משרתות לבעלים שלנו ולבנים שלנו".

במקרה נוסף פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד בראא עמרו, תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו. על פי כתב האישום, עמרו פרסם באינסטגרם סרטונים ותמונות המביעים תמיכה בחמאס ובמעשי טרור שביצעו. בסרטון בו נראות תמונות של גופות הילדים שנרצחו בשמחת תורה.

ביום שישי הוגש בירושלים כתב אישום נגד מחמוד ח'טיב, תושב העיר בשנות ה-40 לחייו. על פי כתב האישום, ח'טיב, המחזיק בזיכיו ומפעיל במזרח ירושלים 3 מרפאות של קופת חולים "לאומית", פרסם בטיקטוק שני סרטונים, בראשון נראים ישראלים בורחים ממסיבת ה"נובה" לצד הכיתוב: "נסלקם מארצם ממולדתם נכנעים ומבוזים". בסרטון השני הוא שר שיר שבח והלל למחבלי החמאס: "אמרו לו גברים (ששמעו) מגברים ששמעו קריאה מירושלים שלנו היקרה... תשיר, הגברים התקדמו והדם ניגר".

תגיות:הסתה לטרורמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה