חדשות בארץ

"הציוד יוחרם, התקשורת תופסק": הקבינט יחסום ערוץ המזוהה עם חיזבאללה

"אלמיאדין" מזוהה עם ארגון הטרור. כעת, הקבינט אישר כי על מנת למנוע פגיעה של גוף שידורים זר בביטחון המדינה, הוא ייחסם: "ישראל במלחמה. ביבשה, באוויר, בים ובתודעה"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הקבינט המדיני-בטחוני אישר הלילה לחסום ערוץ המזוהה עם החיזבאללה. מדובר בהצעתו של שר התקשורת, שלמה קרעי, שהחליט להוציא הוראות כנגד רשת התקשורת "אלמיאדין", המזוהה עם ארגון הטרור.

בהודעה משותפת לשר התקשורת ולשר הביטחון נמסר כי "ההחלה אושרה בהתאם לתקנות לשעת חירום שאישרה הממשלה, לשם מניעת פגיעה של גוף שידורים זר בביטחון המדינה, ולאחר קבלת חוות הדעת התומכות מכלל גופי הביטחון שעל פיהן שוכנע שר הביטחון כי קיימת פגיעה ממשית בבטחון המדינה".

לפי התקנות לשעת חירום, לאחר אישור הקבינט שר התקשורת יוכל להורות לסגור משרדים, להחרים ציוד שידור ואפילו לחסום שימוש בתשתיות תקשורת לגוף השידורים בטענה שהוא פוגע בביטחון המדינה.

"ישראל במלחמה. ביבשה, באוויר, בים במרחב הקיברנטי, בספקטרום האלקטרו-מגנטי ובתודעה", מסר בתגובה השר קרעי. "שידורים כגון אלו המזוהים עם האויב, תוך פגיעה בבטחון המדינה, אחת דינם להיחסם. שידורי וכתבי ערוץ אלמיאדין משרתים את אירגוני הטרור הנתעבים, והגיע הזמן לבוא איתם חשבון. משרד התקשורת בראשותי ימשיך לפעול לחיזוק תשתיות התקשורת מחד ולמיגור תשתיות התקשורת בקרב מבקשי רעתנו".

שר הביטחון, יואב גלנט מסר: "מדינת ישראל לא תאפשר את התעמולה המסוכנת של שידורי אלמיאדין, המנסה, תוך כדי מלחמה, לפגוע באינטרסים הביטחוניים שלה ולשרת את מטרות האויב. הצעדים אשר ננקטים נגד 'רשת התקשורת' אלמיאדין, שהפכה, הלכה למעשה, שופרו של ארגון הטרור חזבאללה והעומד בראשו, הם הדבר המתבקש לעשותו למול תומכי הטרור המדמים עצמם לעיתונאים, בזמן שמטרתם אחת: פגיעה בביטחון מדינת ישראל ואזרחיה. יחד עם כלל גופי הביטחון, המלצתי לפעול נגד הערוץ ולבצע פלילית וכלכלית נגד אנשיו".

תגיות:ח"כ שלמה קרעיאלמיאדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה