חם ברשת

טל ברמן לא הצליח לעצור את הדמעות בשידור: "איך אפשר בכלל?"

מגיש הטלוויזיה אירח באולפן את יונתן, ניצול מהטבח במסיבת "נובה". אחרי ששמע אותו שר, הוא לא הצליח לעצור את הדמעות והודה לו: "מקבל כוח ממך עכשיו"

טל ברמן (צילום מסך: מתוך חדשות 13)טל ברמן (צילום מסך: מתוך חדשות 13)
אא

מגיש הרדיו והטלוויזיה, טל ברמן, פרץ בבכי במהלך ראיון שערך באולפן. הסיבה: יונתן, ניצול מהמסיבה "נובה", הגיע להתארח באולפן ושר שיר שכתב על הטבח. יונתן הגיע לאולפן עם גיטרה ותיעודים מהמסיבה שהוקרנו במקביל על המסך מאחוריו. הוא הצליח לשבור את ליבם של הנוכחים באולפן. "שרתי, התפללתי ונפרדתי", הוא שר.

ברמן, שנכח באולפן, לא הצליח לעצור את הדמעות. במשך כחצי דקה לאחר שהשיר הסתיים התקשה ברמן לחזור לשידור. הוא ניגב את הדמעות שוב ושוב ולא הצליח לדבר. "איך אפשר בכלל לעבור את זה?", אמר בקול חנוק. "אי אפשר להעביר במילים", השיב יונתן. ברמן הסתכל עליו ואמר: "אני מקבל כוח ממך עכשיו".

רק בשבוע שעבר נרשם רגע דומה באולפן ערוץ 13, שם אירחו את איתי שאבי, שניצל בחסדי שמיים בצורה ניסית לחלוטין ביחד עם משפחתו, מהטבח בקיבוץ בארי. שאבי ניצל לאחר שהמחבלים ימ"ש שרפו את הבית שבו שהו, כשלא הצליחו לפתוח את חדר הממ"ד. העשן השחור נכנס לחדר הממ"ד, והוא הביט באשתו ובשני ילדיו בחוסר אונים. "חוץ מלומר 'שמע ישראל' באותם רגעים, לא ידעתי מה לעשות", שחזר בשיחה עם הרב פנגר.

באמצע שירו של הזמר עקיבא תורג'מן, "יש בך הכל", פרץ לפתע שאבי בבכי חסר מעצורים, כשנזכר בכל מה שעבר עליו עם משפחתו, ועל הנס הגדול שבעצם הישרדותם. מי שניגש אליו הוא המנחה גיא זוארץ שאף הוא שכל את אחיינו, בטבח במסיבה ברעים. זוארץ הזדרז לקום ממקומו כדי לחבק את שאבי, ואף התרגש ודמע יחד איתו.

תגיות:שידורטל ברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה