חדשות בארץ

חוסלה חוליית מחבלים שירתה על לוחמי צה"ל מפתח בית חולים בעזה

קבוצת מחבלים, חלקם חמושים ב-RPG, פתחו באש לעבר לוחמי צה"ל מהכניסה של בית החולים אל-קודס. כוחות צה"ל הגיבו באש וחיסלו 21 מחבלים

לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

הוכחה נוספת לשימוש שעושה החמאס בבתי החולים כדי לנהל קרבות מול חיילי צה"ל: כוחות של צוות קרב מחטיבה 188 חיסלו חוליית מחבלים שפעלה במרחב בית החולים "אל-קודס" בשכונת תל אל-הווא בעזה, וירתה לעבר כוחותינו מהכניסה של בית החולים.

דובר צה"ל מסר, כי במהלך פעילות של צוות הקרב בוצע ירי של RPG ונשק קל לעבר כוח צה"ל מהכניסה של בית החולים. הירי התבצע על ידי חוליית מחבלים שנטמעה בקבוצת אזרחים. הכוחות הצליחו לזהות בין האזרחים חולית מחבלים עם שני משגרי RPG.

הכוח ביצע ירי אל עבר המחבלים. במהלך חילופי האש נצפו אזרחים נוטשים את מבנה בית החולים, ומחבלים נוספים שיצאו ממבנים באזור נטמעו בהם והצטרפו לניסיון ההתקפה. לאחר ביצוע ירי ה-RPG על ידי המחבלים הם חזרו להסתתר במרחב בית החולים. צוות הקרב החטיבתי, אשר כלל כוחות שריון, הנדסה, חי"ר ובסיוע חיל האוויר, השיב באש חיה וירי פגזים אל עבר מקורות הירי. באירוע חוסלו כ-21 מחבלים, אין נפגעים לכוחותינו.

מצה"ל נמסר כי "אירוע זה הוא דוגמה נוספת לניצול המתמשך שעושה חמאס באתרים רגישים, בניהם בתי חולים, לביצוע ירי לעבר כוחות צה"ל".

אינפוגרפיקה של הירי מפתח בית החולים (דובר צה"ל)אינפוגרפיקה של הירי מפתח בית החולים (דובר צה"ל)

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה