חדשות בארץ

הותר לפרסום: סוכל פיגוע דקירה נגד חיילים בתחנת רכבת בתל אביב

ערנות של שוטרים, בתחילת החודש, הביאה למעצרם של שני חשודים, בני 14 תושבי אום אל פאחם, עם סכינים על גופם. היום הוגשה הצהרת תובע בחשד לניסיון רצח בנסיבות של טרור

תחנת סבידור בתל אביב (צילום: Miriam Alster/FLASH90)תחנת סבידור בתל אביב (צילום: Miriam Alster/FLASH90)
אא

הותר היום (שני) לפרסום כי בשני לחודש סיכלו שוטרים ממשטרת תל אביב פיגוע דקירה בסמוך לתחנת רכבת סבידור. השוטרים עצרו שני תושבי אום אל פאחם עם סכינים על גופם.

על פי המשטרה, בעת פעילות מבצעית שוטפת, הבחינו השוטרים בשני צעירים שהולכים בצורה מחשידה על רחוב דרך נמיר פינת פרשת דרכים. לאור החשד ניגשו השוטרים לעבר החשודים והחלו לתשאל אותם לפשר מעשיהם באזור. במהלך הבדיקה בוצע חיפוש על שני החשודים, ונתפסו שני סכינים על גופם.

חקירתם, תחת צו איסור פרסום גורף, בוצעה בידי היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב והשב"כ. שני החשודים תלמידי בית ספר, סיפרו כי יצאו מביתם באום אל פאחם עם תיקי בית הספר בבוקר האירוע ועלו על אוטובוס לכיוון תל אביב, כאשר כל אחד מהם מחזיק בתיק סכין, במטרה לבצע פיגוע דקירה נגד חיילים.

השניים ירדו מהאוטובוס באזור דרך נמיר והלכו רגלית לקרבת מקום, הניחו את תיקי בי"ס בצד, והתחמשו בסכינים אותם הסתירו על גופם. באותה עת הבחינו בהם השוטרים.

לאחר שמעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, הוגשה היום הצהרת תובע בחשד לניסיון רצח בנסיבות של טרור ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.

(קרדיט: משטרת ישראל)

תגיות:משטרהסיכול פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה