חדשות בארץ

נתניהו על האיום מצפון: "אש תיענה באש יותר חזקה. שלא ינסו אותנו. הראינו רק מקצת מהכוח"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם לוחמי יחידת הסיור המדברית וציין את השותפות בין הלוחמים היהודים והמוסלמים. גנץ ביקר בנגב והצהיר: "אני אומר לאויבינו מדרום וגם מצפון: יומכם הגיע"

נתניהו במפגש עם לוחמי הגדס"ר הבדואי (צילום: קובי גדעון, לע״מ)נתניהו במפגש עם לוחמי הגדס"ר הבדואי (צילום: קובי גדעון, לע״מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) בדרום עם לוחמי יחידת הסיור המדברית (הגדס״ר הבדואי) והתייחס ללחימה בצפון שהולכת ומתרחבת: "יש מי שחושב שיכול להרחיב את התקיפות נגד כוחותינו ונגד אזרחים - זה משחק באש. אש תיענה באש הרבה יותר חזקה. שלא ינסו אותנו כי הראינו רק מקצת מהכוח שלנו. אנחנו נחזיר את הביטחון לצפון ואנחנו נחזיר את הביטחון לדרום. אנחנו נחזיר את הביטחון למדינת ישראל, אבל קודם כל בניצחון כאן - החמאס יחוסל".

ראש הממשלה קיבל סקירה על פעילות היחידה מממלא מקום המפקד, סא"ל נאדר עידאת, ושוחח עם המפקדים על הקרבות אותם ניהלו בשמחת תורה בטיהור הגזרה. כמו כן, שמע ממ"פ מסייעת טופז חגבי וממלא מקום מ"פ מילואים, מחמוד היב, על הקרבות אותם התחילו כבר ממקום מגוריהם בדרום.

ראש הממשלה אמר ללוחמים: "אני פה בגדס״ר הבדואי, עם המפקד נאדר ולוחמים עזי נפש. מפקדים, יהודים ובדואים, עומדים שכם אל שכם. נלחמו בגבורה ונלחמים עכשיו בגבורה. שומרים על המדינה שלנו בצורה נפלאה ושותפות מדהימה. אני מצדיע לכם וסומך עליכם. אתם העתיד של כולנו. השותפות שלנו זה העתיד של כולנו מול הפראים האלה. אתם כולכם חדורים באותה מטרה - אנחנו הולכים לנצח. אין פה הפסקות, אין פה חצאי דברים. זה לא 'מבצע', זה לא 'סבב'. פה הולכים עד הניצחון הטוטאלי".

גם יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, סייר בדרום, בנגב המערבי. במסגרת הסיור ביקר גנץ לוחמים ולוחמות בשטחי כינוס, בחמ"ל העירייה בנתיבות וכן בקיבוצי העוטף שם נפגש ביחד עם ח"כ גדי איזנקוט עם ראש מועצה אזורית אשכול גדי ירקוני.

בסיום אמר השר גנץ: "אני נמצא בנתיבות, אחרי שפגשתי את החיילים בשטחי הכינוס. אני רואה את העוצמה של הלוחמים ואת הכוח של התושבים וראשי הרשויות, ואני אומר לאויבינו מדרום וגם מצפון: יומכם הגיע. אנחנו פועלים בקו הגבול ובעומק השטח בכדי להסיר כל איום. אני שולח חיזוק למפונים שנמצאים רחוק מהבית ומבקש להגיד להם – שנעשה הכל כדי שישובו בבטחה הביתה. יש רבים שנשארו ביישובים שלא התפנו, אנחנו מחויבים להגן עליהם ולסייע גם כלכלית וכך נעשה. חשוב לי לומר לחברה הישראלית כולה ולבני משפחות החטופים במיוחד – תהיו בטוחים שגם ברגעים אלו אנחנו עושים הכל, צבאית ומדינית כדי להשיב את יקיריכם. האויב אכזרי ומנסה לפגוע בכם – אבל הכוח שלכם, האהבה של כל עם ישראל לבנותיו ובניו, חזק מכל אויב".

תגיות:צה"לבנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה