חדשות יהדות

מרן הרב יצחק יוסף בדברי חיזוק לטייסים: "אתם נלחמים מלחמת מצווה"

הרב הראשי לישראל, הראשון לציון מרן הרב יצחק יוסף, במסע חיזוק לטייסי חיל האוויר בבסיס רמת דוד: "המלחמה שלכם היא מלחמת מצווה. אתם הטייסים מפציצים מלמעלה ובני הישיבות מתפללים מלמטה"

(צילומים: יעקב כהן)(צילומים: יעקב כהן)
אא

מסע לחיזוק הטייסים: אתמול (שני) בשעת בוקר מוקדמת המריא מרן הראשון לציון, רבי יצחק יוסף שליט"א, לבסיס חיל האוויר בחצרים. לאחר שנחת בבסיס, קיבלו את פניו טייסים מטייסת תובלה. לצד עשרות פרחי צעירים, מרן בירך אותם בברכת דרך צלחה ונסיעה טובה.

לאחר מכן, המריא הראשון לציון לבסיס רמת דוד. עם הגיעו לבסיס, קיבל את פניו מפקד הבסיס. השנים שוחחו בחדרו של מפקד הבסיס, שסיפר למרן על האתגרים של המלחמה. מרן בירך אותו בהתרגשות רבה ואיחל לו שיצליח בכל דרכיו וכל הטייסים של הבסיס ישובו בשלום.

בתום המפגש עם מפקד הבסיס, סייר הרב הראשי במתחם החימוש והטילים ושוחח עם טייסים שהגיעו לבסיס לאחר שהשלימו את משימתם בלבנון. הטייסים הנרגשים הופתעו לראות את הראשון לציון וביקשו את ברכתו. הרב העניק להם את הברכה שיזכו לשוב בשלום ולבצע את משימתם על הצד היותר טוב.

לאחר הסיור, הגיע מרן הראשון לציון לבית הכנסת בבסיס. שם קיבלו את פניו המוני חיילים ורב הבסיס הרב קורקוס. בית הכנסת היה מלא מפה לפה בחיילים, ועזרת נשים הייתה מלאה בחיילות. הראשון לציון אמר כי על פי ההלכה, המלחמה שהם נלחמים היא מלחמת מצווה. "אתם הטייסים נלחמים למעלה ותוקפים את האויב. ובחורי הישיבות ואברכי הכוללים למטה מתפללים ולומדים להצלחתכם". הוא שיתף אותם שעשרות כוללים פנו אליו וביקשו ממנו לומר לחיילים שהם לומדים בסדרי לימוד רצופים, להצלחתם והצלחת עם ישראל.

בסיום הדרשה המרוממת, התקיימה תפילת מנחה עם פיטום הקטורת ברוב עם, ולאחר התפילה  נערכה עצרת תפילה, כפי החלטת מועצת הרבנות הראשית שקבעה את ערב ראש חודש כסליו ליום תפילה וזעקה.

המעמד הסתיים בקבלת עול מלכות שמים שאליה הצטרפו המוני החיילים, יחד עם רב הבסיס ורב חיל האוויר. בתום המעמד המיוחד, עברו החיילים לקבל את ברכתו של מרן וכל אחד מהם לחץ את ידו בהתרגשות גדולה. "יתקיים בכם הכתוב  'יתן ד’ את אויביך הקמים עליך ניגפים לפניכם' " אמר להם הרב.

תגיות:דברי חיזוקחייליםהרב יצחק יוסףטייסיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה