חדשות בארץ

אריה דרעי הציג למשפחות החטופים אתרוג מקיבוץ בארי ובכה

נציגי משפחות החטופים הגיעו לישיבת סיעת ש"ס והופתעו: "הפסוק הראשון שעלה לי כשראיתי את האתרוג היה: בורא עולם, הרחמן הוא יקים לנו את סוכת דוד הנופלת"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

בישיבת סיעת ש"ס שנערכה אתמול (שני), נכחו חלק ממשפחות החטופים. יו"ר ש"ס אריה דרעי בפניהם אתרוג, אבל לא סתם אחד: זה היה אתרוג מפויח שהוצא מתוך התופת בבארי.

"הייתי לפני שלושה שבועות בסיור בקיבוץ בארי וראיתי את הזוועות שם. בסוף, לקח אותי הקצין הבכיר שלווה אותי הצידה ואמר לי: אני רוצה להראות לך משהו אישי יותר", סיפר דרעי והחל לדמוע. "הוא לקח אותי לחצר אחד הבתים, עמדה שם סוכה שהיתה הרוסה לגמרי, הוא אמר לי: כדי שיזכרו את הדבר הנורא שעשו לנו, אני נותן לך מזכרת מהמקום".

בשלב זה, דרעי שלף אתרוג מפויח, כזה שנראים עליו סימני הטבח. "וזה מה שהוא נתן לי", הצביע דרעי על האתרוג. "זה אתרוג שהיה שם. עד עכשיו לא הראיתי אותו לאף אחד. לא הייתי מסוגל, זה צבט לי את הלב. הפסוק הראשון שעלה לי כשראיתי את האתרוג היה: בורא עולם, הרחמן הוא יקים לנו את סוכת דוד הנופלת".

מוקדם יותר דרעי תקע בשופר במהלך ישיבת הסיעה. זה קרה כאשר השרים וחברי הכנסת של ש"ס, פתחו את הישיבה השבועית באמירת סליחות ותהילים, להצלת עם ישראל, לשמירת חיילי צה"ל ולהשבת החטופים. במהלך הישיבה השר יואב בן צור אמר את י"ג מידות ודרעי תקע בשופר.

תגיות:טבחאריה דרעימלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה