חדשות בארץ

כתבי אישום נגד מציתי החנות בטייבה, שבעליה תרם ציוד לתושבי העוטף

השב"כ ומשטרת מחוז המרכז עצרו שבעה מעורבים בהצתת חנות האופניים ומיוחסות להם עבירות על רקע לאומני. בירושלים נעצרו מחבל שהשליך מטען נפץ ובקבוקי תבערה לעבר בתים בהר גילה

פעילות מג"ב בירושלים. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)פעילות מג"ב בירושלים. ארכיון (צילום: דוברות המשטרה)
אא

הותר היום (שלישי) לפרסום כי בתום חקירה סמויה, היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז, ואנשי השב״כ, פענחו את תיק ההצתה והביזה של חנות אופניים בטייבה, שבוצעו על רקע אידיאולוגי-לאומני, לאחר שבעל החנות, תושב המקום, תרם אופניים למפונים ולתושבי העוטף.

במהלך החקירה נעצרו תחילה חמישה צעירים תושבי העיר בחשד למעורבות, כאשר התפתחויות בחקירה הובילו למעצר שני חשודים נוספים בביזת החנות ובעבירות טרור ונשק. 

בתום החקירה, הוגשו היום לבית המשפט במחוז מרכז כתבי אישום כנגד 7 צעירים המעורבים בפרשייה. הם נאשמים, כל אחד לפי חלקו, בעבירות של התפרצות, גניבה, נשיאת נשק, ירי, החזקת נשק ופגיעה בכבוד הדגל. לאחד המעורבים יוחסה עבירה של הצתה בנסיבות של מעשה טרור.

בירושלים עצרו לוחמי משמר הגבול מחבל, שהשליך אמש בקבוקי תבערה ומטען נפץ לעבר בתי מגורים בשכונת הר גילה. החשוד, בן 23, תושב שטחים עם אישור עבודה בישראל, נעצר והועבר להמשך חקירה במשמר הגבול. כמו כן, בפעילות נוספת הלילה, לוחמי משמר הגבול פעלו בעקבות הכוונה מודיעינית ועצרו חשוד שהשליך מטען נפץ לעבר מתחם קבר רחל לפני כחודש. החשוד בן 18, תושב שטחים, הועבר להמשך חקירה.

תגיות:שב"כמג"במעצר מחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה