חדשות בארץ

נתניהו: "מחויבים להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל - הן בדרום והן בצפון"

ראש הממשלה נפגש עם ראשי רשויות קו העימות בצפון. ראשי הרשויות העלו את סוגיית הביטחון והסיוע ליישובים ונתניהו השיב: "השבת הביטחון בצפון קודמת להשבת תחושת הביטחון. ישראל תדע להחזיר את שניהם לתושבי הצפון"

נתניהו וראשי רשויות בצפון (צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ)נתניהו וראשי רשויות בצפון (צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם ראשי רשויות בקו העימות, במושב רגבה שבמועצה האזורית מטה אשר. ראשי הרשויות העלו את הצורך ההכרחי ביישום התוכנית להבאת ביטחון לצפון ותקצוב המיגון, ודרשו: "ביטחון אישי לצד ביטחון כלכלי".

נתניהו אמר לראשי הרשויות: "השבת הביטחון בצפון קודמת להשבת תחושת הביטחון. ישראל תדע להחזיר את שניהם לתושבי הצפון. אנחנו מחויבים להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל - הן בדרום והן בצפון. כך גם נעשה. יש לנו משנה סדורה: היעד שלנו הוא קודם כל ניצחון מוחלט על חמאס בדרום והשבת חטופינו. הדבר השני, הוא כמובן להבטיח שביום שאחרי לא חוזר החמאס, לא חוזר משהו דמוי חמאס - גם את זה נבטיח. הדבר השלישי, ולא פחות חשוב, הוא לטפל כאן בגזרת הצפון. בגזרת הצפון כרגע יש חילופי מהלומות קשים. אנחנו מכים בחיזבאללה, אבל ההנחיה שלי לצה"ל היא להיערך לכל תרחיש. אני לא מציע לחיזבאללה לנסות את מדינת ישראל - זאת תהיה טעות חייהם".

ראש הממשלה התייחס לדיווחים בנוגע לעסקת חטופים מתגבשת, ואמר כי "אם וכאשר יהיה משהו קונקרטי לדווח עליו - נעשה זאת. ליבנו כל העת עם החטופים ומשפחותיהם. מאז תחילת המלחמה אנו פועלים ללא הרף לשחרור חטופינו, כולל הפעלת לחץ גובר מאז תחילת התמרון הקרקעי".

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף, שהשתתף בפגישה, הוסיף: "אם אנחנו רוצים שהרשויות יתנו אמון במדינה, אנחנו צריכים לתת בהם את האמון ולכן צריך להעביר להם תקציבים מהירים וגמישים ולתת להם לנהל את התקציב ולא להכתיב להם מה לעשות ואיך, כי הם יודעים הכי טוב איך לנהל את התקציב שלהם ומכירים את הבעיות ואת האתגרים. הם יידעו לפתור הכי טוב את הבעיות".

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות: "ברור לי שראש הממשלה יוצא מכאן מחוזק. יש פה רוח לחימה של ממש במטרה לאומית להשיב את הבטחון הממשי של תושבינו, מתוך ידיעה כי עם השבת הבטחון, מפה רק נצמח, זאת לצד צורך לתת מענים מיידים לקו העימות ותושביו במגוון הסוגיות הדחופות שהעלינו בפניו".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזליישובי קו העימות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה