חדשות בארץ

המתנדב המוסלמי של זק"א: "חמאס הם קניבלים. עם ישראל חזק וינצח"

ג'מאל וראקי, מתנדב זק"א, פינה את גופות הישראלים ומספר בכאב: "חמאס לא פעלו מאמונה - זו הייתה שנאה, אכזריות. אנחנו נישאר יחד"

איש זק"א מתרפק על קצין (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)איש זק"א מתרפק על קצין (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

ג'מאל וראקי הוא מתנדב זק"א, אזרח ישראלי ומוסלמי. במהלך מתקפת הפתע האכזרית של חמאס הוא לא חשב פעמיים וירד לעוטף לטפל בפצועים. במונולוג ל"חדשות סוף השבוע" הוא סיפר על הכוח של האחדות בעם ישראל ועל האכזריות של חמאס.

"בדרך עוד לא נפל לי האסימון, עוד לא הבנתי מה קורה שם", סיפר, "התחלנו להיכנס לתוך השטח, ואני מתחיל לראות את הזוועות - אנשים זרוקים בצידי הכביש, רכבים עם גופות, רכבים שרופים - סימני ירי בכל מקום. אתה רואה ניידת משטרה עם שתי גופות בפנים, מיניבוס עם זקנים ירויים. הם לא פעלו מתוך איזושהי אמונה. זה היה מונע מאיזושהי שנאה, אכזריות, קניבליות. בקוראן כתוב שאסור לרצוח ילדים, נשים או קשישים. אלה טרוריסטים שלא קשורים לדת".

וראקי היה אחראי על פינוי גופות בבארי ובכפר עזה. "אתה נכנס לבתים, מסתכל על המקרר ורואה תמונה של חמש נפשות, משפחה - אבא, אמא וילדים", שחזר. "ואז אתה מסתכל ואתה רואה חמש גופות על הרצפה. מחקו את כל המשפחה. אתה שואל את עצמך: מי נרצח ראשון? ומה עם המשפחה, איך היא הגיבה? אתה יוצא, אתה נכנס לבית הבא ונתקל בעוד גופות. אתה נכנס לבית אחר ואתה רואה סבתא ונכדה שנורו למוות בתוך המקלט, ואז אתה יוצא ומגלה עוד זוועה.

"התקרבנו לגופה של אזרח, ניסינו להפוך אותו על הגב כדי שנוכל לאסוף אותו, וראינו בליטה מתחת לחולצה. אני מסתכל וזה רימון יד שפשוט הוציאו את הנצרה והניחו אותו על המנוף כדי שכשנהפוך את הבן-אדם - לא נהיה פה.

"נתתי את חלקי למדינה הזו ואני יודע מה זה להיות ישראלי. אין הצדקה למה שהיה בשום פנים ואופן. אנחנו ננצח. אנחנו נישאר יחד, נמשיך להיות יחד, עם ישראל חזק. מוסלמים, דרוזים, יהודים, נוצרים, אנחנו עם אחד, אנחנו לא נתפצל לעולם. אנחנו נראה ימים יותר טובים מאלה".

תגיות:מוסלמיחמאסזק"אחדשות סוף השבועחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה