חדשות בארץ

במהלך משחק נבחרת הכדורגל: מאבטחי השב"כ הפילו רחפן שהתקרב למגרש

במהלך המשחק של הנבחרת בקוסובו התקדם רחפן למגרש בזמן המשחק והוחלט להפיל אותו באמצעים הטכנולוגיים. אתמול, קפטן הנבחרת החזיק בידו נעל של ילד חטוף בן 8 וריגש את העיתונאים

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

המלחמה בישראל נמשכת וכמוה גם המתיחות בכל העולם. כתב חדשות 12, ניר דבורי, פרסם הלילה (בין שלישי לרביעי) כי במהלך משחקה של נבחרת ישראל בכדורגל בקוסובו, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, השב"כ הפיל רחפן שעשה דרכו למגרש.

הנבחרת יצאה למדינה כשהיא מאובטחת על ידי היחידה לאבטחת אישים של שב"כ, בכוחות גדולים מאוד. במהלך המשחק זיהו המאבטחים הישראליים רחפן חשוד שמתקרב למגרש בזמן המשחק. הרחפן הופל באמצעות אמצעים טכנולוגיים שהחזיקו, ונשלל שהוא נועד לפח"ע. למרות שהתברר שלא מדובר באירוע ביטחוני, זהו אירוע אחד שמחדד את האופן שבו מטפלים בכל חשד כלפי סמלים ישראלים בעולם ואת המאמץ שמושקע על ידי מערך האבטחה הישראלי, לתת מענה לכלל האיומים.

הנבחרת יצאה למשחק על רקע אזהרה גורפת של המל"ל לשקול את חיוניות הנסיעות לכל מקום בעולם, זאת לנוכח ריבוי מקרי האנטישמיות בעולם. המל"ל המליץ להצניע סממנים ישראליים ויהודיים ובהודעה שפרסם נכתב כי "קהילות יהודיות ומוסדות דת וקהילה (בתי כנסת, בתי חב"ד, מסעדות כשרות ועסקים ישראלים), לצד נציגויות ישראליות ושדות תעופה שמהם ממריאות ונוחתות טיסות מישראל, מהווים יעד מרכזי של גורמים אנטישמיים לאירועי מחאה וניסיונות לפגיעה".

במהלך המשחק עצמו שמעו שחקני הנבחרת קריאות אנטישמיות מאוהדי קוסובו. השחקנים והאוהדים הישראלים התעלמו. גם כאשר השחקנים סימנו לב בעת שירת ההמנון, הם שמעו קריאות מבזות מהקהל המקומי.

במסיבת עיתונאים שקיימה הנבחרת אתמול, הקפטן אלי דסה נעמד, לקח את הנעל של הילד החטוף נווה שהם בן ה-8 ואמר בקול רועד: "אף אחד פה לא יכול לנחש מה הסיפור מאחורי הנעל, הילד הזה נמצא ברצועת עזה עם שבעה מבני משפחתו וזה מה שנשאר ממנו, הנעל הזאת. אנחנו מחכים לו שיחזור".

תגיות:שב"כרחפןנבחרת ישראלחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה