חדשות בארץ

נתניהו בקיבוץ זיקים: "אין מקום בעזה שלא נגיע אליו. אין מקלט למרצחי החמאס"

ראש הממשלה ביקר בבסיס האימונים של חטיבת החילוץ וההדרכה הממוקם בזיקים: "נחסל את החמאס ונחזיר את החטופים שלנו - אלה שתי משימות קדושות"

(קרדיט: קובי גדעון, לע"מ)(קרדיט: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) בבא"ח העורף, בסיס האימונים של חטיבת החילוץ וההדרכה הממוקם בזיקים.

במהלך הביקור קיבל נתניהו קיבל סקירה על הקרב ההירואי, שהתרחש בכמה זירות במקביל, בבסיס זיקים בשבת של ה-7 באוקטובר. הוא שמע ממח"ט החילוץ וההדרכה אל"מ אלעד אדרי, ממפקד בא"ח העורף סא"ל דן הרוש ומלוחמי החטיבה על גבורת הלוחמים ועל שבעת הנופלים בקרב.

בנוסף, קיבל ראש הממשלה סקירה על פעילות החטיבה בשגרה בכלל ובמלחמת חרבות ברזל בפרט.

"אני פה בבסיס זיקים עם מדריכי הסגל ועם הטירונים שניהלו פה קרב גבורה מול מחבלים שבאו לרצוח אותם - והם עשו כאן עבודה פנטסטית", אמר נתניהו. "מפקדים שניהלו כאן קרב, לצערי נפלו כאן כמה מחבריהם, אבל הם עשו את המלאכה והצילו הצלה גדולה - בהתגייסות, בקריאת קרב, בהסתערות על מחבלים. היה פה מעשה גדול".

"זה משקף את הרוח שלנו, של הלוחמים שלנו - לא רק בקרב הבלימה אלא בקרב ההסתערות הקרקעית עכשיו בתוך עזה", הוסיף ראש הממשלה. "אתם זוכרים שאמרו לנו שלא נפרוץ לעזה? פרצנו. אמרו לנו שלא נגיע לפאתי העיר עזה - הגענו. אמרו לנו שלא נכנס לשיפא - נכנסנו. וברוח הזאת אנחנו אומרים דבר פשוט - אין מקום בעזה שלא נגיע אליו. אין מסתור, אין מחסה, אין מקלט למרצחי החמאס. אנחנו נגיע ונחסל את החמאס ונחזיר את החטופים שלנו - אלה שתי משימות קדושות".

"אתמול בערב אני דיברתי שוב עם הנשיא ביידן. אנחנו לא מרפים, אנחנו נחסל את החמאס, נשיג ניצחון מוחלט ונחזיר את החטופים שלנו. בעזרתכם ובעזרת השם", סיכם נתניהו.

תגיות:חמאסגלי צה"לבנימין נתניהומלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה