חדשות בארץ

סמוך לשיפא: גופתה של החטופה יהודית וייס הי"ד אותרה בעזה

לוחמי צה"ל חילצו את גופתה של וייס הי"ד, תושבת בארי, במבנה סמוך לבית החולים שיפא. לאחר הליך זיהוי, נציגי צה"ל והמשטרה הודיעו למשפחתה של וייס על קביעת מותה

צילום: דובר צה"ל (בעיגול: יהודית וייס הי"ד. התמונה - באדיבות המשפחה)צילום: דובר צה"ל (בעיגול: יהודית וייס הי"ד. התמונה - באדיבות המשפחה)
אא

דובר צה"ל התיר הערב (חמישי) לפרסום, כי גופתה של יהודית וייס הי"ד חולצה על ידי כוח צה"ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7 ממבנה סמוך לבית החולים שיפא בעזה והובאה לשטח מדינת ישראל.

וייס (64) נחטפה בשמחת תורה מביתה שבקיבוץ בארי לשטח הרצועה. בעלה נרצח בטבח שביצעו מחבלי חמאס ביישובי העוטף.

במבנה בו נמצאה גופתה של וייס נמצאו גם ציוד צבאי ואמצעי לחימה מסוג קלאצ׳ניקוב וטיל RPG.

לאחר הליך זיהוי, שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו היום נציגי צה"ל והמשטרה למשפחתה של וייס על קביעת מותה.

בצה"ל אמרו: "המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא איתור הנעדרים והשבת החטופים הביתה. צה"ל פועל באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימות אלה, ולא נרפה עד להשלמתן".

בתוך כך, הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי נכנס היום לרצועת עזה. בשיחה עם הכוחות בשטח, אמר הלוי: "בהתפתחות קדימה של המערכה, עם מה שאתם עשיתם כאן עם הגדודים האלה, אוגדה 36 ו-252, אנחנו די קרובים להשמיד את המערכת הצבאית שהייתה בצפון הרצועה. נשלים את זה, יש לנו השלמות לעשות, אבל מתקרבים לזה יפה".

"צה"ל הולך להמשיך את המהלכים ברצועת עזה, וככל שזה תלוי בנו, עוד אזור ועוד אזור, והולך להרוג את המפקדים ולהרוג את הפעילים ולהשמיד את התשתיות. עשיתם את זה עד עכשיו מצוין, קחו את הלמידה שיש מאחוריכם - כמעט שלושה שבועות, ועשו את זה עוד יותר טוב".

תגיות:עזהחטופיםחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה