חדשות בארץ

הסריקות בשיפא: נחשפו פיר מנהרה ורכב ממולכד שהוכן לטבח

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, חשף כי בימים האחרונים בוצעו שתי תקיפות עוצמתיות על מתחמים תת-קרקעיים בהם שהו מפקדים בכירים ובכירים בזרוע המדינית של חמאס: "בחמאס מנסים להסתיר את תוצאות התקיפה"

הגרי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)הגרי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא
(קרדיט: דובר צה"ל)

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, אמר הערב (חמישי) בהצהרה לתקשורת כי כוחות של שלדג, צוות קרב חטיבתי 7 ויחידות מיוחדות נוספות, הפועלים בשטח בית החולים שיפא בעזה, חשפו היום במתחם פיר תת-קרקעי מבצעי של חמאס, וכן רכב ממולכד של ארגון הטרור ובו אמצעי לחימה רבים שהוכן לצורך יציאה למתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר.

במקביל, במסגרת המשך הפשיטה והסריקות בבית החולים רנתיסי, לוחמי צוות הקרב החטיבתי של חטיבה 401 ולוחמי יחידת יהל"ם המשיכו לחשוף את המנהרה המבצעית בבית החולים. בבית החולים אל-קודס נחשפו אמצעי לחימה רבים. "זאת פעילות מורכבת שדורשת זמן", הבהיר דובר צה"ל. "בכל בתי החולים אנחנו מאתרים פעילות של ארגון הטרור חמאס, מעל הקרקע ומתחתיה. זה לא צירוף מקרים, זו השיטה של חמאס. העולם כולו ראה את זה, ואנחנו נמשיך לחשוף את זה לעולם. הנהגת חמאס בלחץ, כי הם יודעים מה הם מסתירים".

הגרי חשף בתדרוך, כי בימים האחרונים בוצעו שתי תקיפות עוצמתיות על שני מתחמים תת-קרקעיים שונים. באחד מהם הסתתרו מספר מפקדים בכירים של חמאס, ביניהם אחמד ע'נדור מח"ט צפון הרצועה של חמאס, ואיימן סיאם ראש מערך הירי תלול-מסלול. לדבריו, במתחם השני "הסתתרו בכירי הזרוע המדינית של חמאס, בהם: רוחי מושתהא, מקורב מאוד ליחיא סינוואר; עאסם דעליס, ראש ממשלת חמאס ברצועה אשר מקורב לאיסמאעיל הנייה; סאמח אל-סראג', גם הוא מקורב מאוד לסינוואר; ובכירים נוספים". דובר צה"ל הוסיף כי "בחמאס מנסים להסתיר את תוצאות התקיפה. לא אוכל בשעה זו להרחיב מעבר לכך, אולם ניתן לומר בוודאות כי תת-הקרקע בו שהו בשתי התקיפות נפגע באופן קשה מאוד".

תגיות:עזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה