חדשות בארץ

ברחבת הטבח: טקס הנצחה של לוחמי גולני לחבריהם שנפלו בקרבות

גדוד 13 וגדוד 51 מחטיבת גולני ערכו ברחבת המסדרים של מוצב חמאס טקס לזכר חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה

(קרדיט תמונה וסרטון: דובר צה"ל)(קרדיט תמונה וסרטון: דובר צה"ל)
אא

ברחבת המסדרים של מוצב 'קטיבה' בלב העיר עזה, בה אומנו מחבלי חמאס, לוחמי גדוד 13 וגדוד 51 מחטיבת גולני ערכו טקס קרבי לזכר חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה.

ברחבת המסדרים של המוצב קיימו מחבלי ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי מסדרים וטקסים, ומקרבתה יצאו מחבלי חמאס לטבח בבוקר שמחת תורה.

לוחמי חטיבת גולני ערכו במקום מסדר קרבי בסימן הנצחה וזיכרון לזכרם של 72 חלליה של החטיבה, חבריהם שנפלו בקרבות מתחילת הלחימה. במקום בו ארגון הטרור חמאס נערך ואימן את כוחותיו, בחרו גדוד 13 וגדוד 51 של גולני למסור מסר חד וברור לפעילי הארגון - על גבי רחבת המסדרים סימנו הגדודים מגן דוד, ובסימן הנצחה וזיכרון ערכו מסדר לזכר הנופלים ולקראת המשך הלחימה.

מג"ד 13, סא"ל תומר, אמר: "מרחבה זו יצאו גדולי הטרוריסטים והמרצחים שידעה האנושות. מרחבה זו יצאו אותם מחבלים ארורים שרצחו וחטפו בשבת, השביעי באוקטובר, נשים, ילדים וזקנים. רחבה זו כעת בידי גדוד 13 של גולני".

"גדוד 13 לא נשבר לעולם וגדוד 13 לעולם לא יישבר. חטיבת גולני תמשיך להילחם עד הניצחון, ועם ישראל חי. עם ישראל, כאן גדוד 13, אנו ממשיכים מכאן ליעדים הבאים. עבודה רבה עוד לפנינו, ויודעים אנחנו שאתם מאחורינו"

מג"ד 51, סא"ל מאיר, אמר ללוחמיו בקשר: "אנחנו אחרי 11 יממות של תמרון בהן הגדוד פגע בעשרות מחבלים ובתשתיות רבות. אנחנו כ-200 קצרים מבית החולים שיפא, נשארים בקו ההגנה. משימתנו כעת בידוד המרחב, אנחנו נכונים לבצע כל שיידרש למען מטרה זו. נמשיך לפעול במקצועיות, באגרסיביות ובנחישות עד לניצחון".

מצה"ל נמסר, כי "צה"ל וחטיבת גולני מלווים את המשפחות השכולות בתקופה מורכבת זו. עם תום הלחימה יגיעו המפקדים והלוחמים למשפחות וימשיכו ללוותן ולעמוד לצידן".

תגיות:עזהגולניחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה