חדשות בארץ

"שלחתי תמונה, לא הייתה תשובה": ירין ילדה את בנה הבכור, האב בעזה ולא ידע

רק בשיחת טלפון מאזור הלחימה, ירין שני סיפרה לבעלה על הולדת בנו הבכור: "הבטחת לי שתנסה לעשות הכול כדי לצאת, וברקע צרורות לא נגמרות של יריות, כמו בסרט. אני גיבורה? אתה גיבור ישראל, יש אישה שילדה בשבי"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ירין שני ילדה השבוע את בנה הבכור במרכז הרפואי רמב"ם. זאת הייתה עוד לידה, אחת מיני רבות בימים האלה, אלא שהמקרה הזה היה שונה לגמרי: אבי הפעוט נלחם ברצועת עזה ולא ידע על הלידה. למחרת, בשיחת טלפון, האב התוודע להולדת בנו.

"שמעתי בכי של התרגשות לפני שבכלל הצלחת להוציא מילה מהפה", כתבה ירין בפוסט שפרסמה על השיחה המרגשת. "בשום חלום הכי משוגע לא דמיינתי שאת בננו הבכור אלד כשאתה נשלחת למלחמה, ואפילו לא יודע. אני כאן עם האוצר שלנו בידיים, ואתה שם, נלחם למען עתידו, למען העתיד של כולנו, ואני מנסה בכל דרך אפשרית להעביר לך את הבשורה המרגשת בחיינו. שולחת לך תמונה: 'בוטן שלנו כאן. אין תשובה'".

"רק בוקר למחרת קיבלתי שיחה לא מזוהה", סיפרה ירין. "הבטחת לי שתנסה לעשות הכול כדי לצאת, וברקע צרורות לא נגמרות של יריות, כמו בסרט, מלוות אותי כל השיחה וכל שניה אחריה. אלוהים אדירים, תשמור לי עליו, תשמור על כולם, זה כל מה שאני מבקשת".

"האחיות קראו לי גיבורה", הוסיפה ירין. "אז נכון, בעלי, גיבור ישראל, לא החזיק לי את היד בלידה. אבל יש אישה אחת שילדה בשבי. לא אני הגיבורה". לבנה הבכור כתבה: "ברוך הבא לעולם אוצר שלנו, ילד של מלחמה. הלוואי שיכולתי לאחל לך שכשתגדל לא יהיה יותר צבא. הלוואי שכל החטופים והחיילים שלנו ישובו הביתה לשלום במהרה. הלוואי שנביא ילדים לעולם טוב יותר. הלוואי".

תגיות:צבאלידהחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה