חדשות בארץ

האם של החטוף איבדה את הקול וריגשה את הרשת: "מתחננת, החזירו אותו"

חגית חן, אימו של איתי שנחטף ב-7 באוקטובר, חלתה לאחרונה בקורונה, איבדה את הקול והעלתה סרטון בו הציגה שלטים של החטופים. ומה היא כתבה לממשלה?

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

"שמי חגית חן, אימא של איתי, לא שמעתי ממנו כבר 37 ימים. מרוב חרדה חליתי ואיבדתי את הקול. כמו כל אימא לא אוותר כדי שצעקתי תישמע". כך כתבה בתחתית סרטון שפרסמה חגית, אימו של איתי חן, שנמצא בעזה.

קולה של חגית דומן. היא מציגה בזה אחר זה שלטים שיוצרים יחד את האמירה המצמררת של הסרטון: "הבן שלי איתי חן, הלב שלי, נחטף לעזה ב-7 באוקטובר. אין שום סימן חיים מאז ה-7 באוקטובר. אני דורשת מראש הממשלה, מתחננת, להחזיר את איתי, ואת כל 239 החטופים הביתה! עכשיו!", כתבה. היא הציגה את כרזות החטופים ופרצה בבכי. "מרוב חרדה חגית חלתה ואיבדה את קולה. כמו כל אימא חגית לא תוותר כדי שקול צעקתה יישמע. החזירו אותם עכשיו", נכתב בתיאור הסרטון.

 "חליתי בקורונה לא מזמן וגם כתוצאה מהחרדה, אני לא מצליחה לדבר", כותבת מי שבעלה ובנה הבכור נמצאים בארה"ב בניסיון לקדם לחץ על מדינות העולם להוביל לעסקה. "אנחנו נמצאים במצב קשוח והזוי. הגוף עייף, הנפש עייפה, מותשת". הסרטון זכה לשיתופים רבים והפך ויראלי ברשתות.

"אני בלחץ עצום, כל יום שעובר זה קשה יותר", היא כותבת, "ממשלת ישראל חייבת להתעורר ולשחרר את כל החטופים מיד, אין יותר זמן, כל דקה חשובה".

הדיווחים על עסקה מתקרבת לשחרור החטופים עדיין לא גורמים לה להוריד הילוך. ברשתות היא משתפת כי "הדיווחים שהעסקה לא הולכת לכלול את כל החטופים מלחיצה אותי, הייתי חייבת לעשות משהו. אני מאוד פעילה ברשתות החברתיות ורציתי לצלם סרטון שממחיש את הלחץ והתסכול שלי".  

 

תגיות:עזהחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה