חדשות בארץ

גנבו ציוד יקר ערך מהנרצח במסיבה והלכו לנחם את משפחתו

כתב אישום הוגש נגד שלושה תושבי נתניה ודליית אל כרמל, שגנבו את ציוד ההגברה של מתן ליאור הי"ד, האחראי על המוזיקה שנרצח במסיבה ליד רעים בשביעי באוקטובר

אתר המסיבה (צילום: Erik Marmor/Flash90)אתר המסיבה (צילום: Erik Marmor/Flash90)
אא

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון), לבית משפט השלום בבאר שבע, כתב אישום נגד תושבי דליית אל כרמל רם שאהין (31) ודניאל חסון (27) וסאן לוסיאן תבל (32) מנתניה, בגין גניבת ציוד הגברה בשווי של יותר ממיליון שקלים מקורבן המסיבה ברעים.

במקביל, הפרקליטות ביקשה לעצור את השלושה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, וטענה בבקשת המעצר כי הנאשמים "נכנסו לשטח צבאי סגור על מנת לגנוב רכוש השייך למתן ליאור הי"ד, אשר נרצח במתקפת הטרור של חמאס, כל זאת בטרם שככו הקרבות וטרם פונו גופות הנרצחים".

לשאהין יוחסו עבירות של כניסה למקום צבאי, גניבה בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה. לחסון יוחסו עבירות של כניסה למקום צבאי וגניבה בנסיבות מחמירות ולתבל יוחסה עבירה של גניבה בנסיבות מחמירות.

כזכור, ביום בשישי התירה המשטרה לפרסום את דבר מעצר הנאשמים, בתום חקירה סמויה. החקירה התנהלה על ידי אנשי יחידת יואב של משטרת המחוז הדרומי, במסגרת פעילות נגד מעורבים במעשי ביזה של ציוד השייך לנרצחים. בחיפוש בביתם של החשודים איתרו ותפסו הבלשים את כלל הציוד שנגנב. בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז הדרום, ובקשה לחילוט רכושם של החשודים בסכום של 185 אלף שקלים.

במהלך החקירה התברר כי הנאשמים עבדו בחלקם עם הנרצח, הגיעו מספר פעמים לשטח המסיבה, בה נרצחו כ-340 בני אדם, וגנבו את ציוד הגברה. לאנשי האבטחה במקום סיפרו כי התבקשו לבוא לקחת את הציוד על ידי שותפו של הנרצח, דבר שהתברר כשקר. הם נחשפו הודות למידע שמסר איש אבטחה, שטען שחשד באחד הנהגים שהגיע לאסוף את הציוד ומסר מידע על כך למשטרה. הנהג נעצר לחקירה וכך הצליחו החוקרים להגיע לשלושת הנאשמים.

אביו של הנרצח זומן למטה היחידה המשטרתית, והשוטרים החזירו לו את כלל הציוד הגנוב השייך לבנו המנוח. עוד סיפר האב כי הנאשמים, שהכירו את בנו המנוח, הגיעו לניחום אבלים בביתו לאחר מתקפת הטרור.

תגיות:מתקפת טרורכתב אישוםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה